Gå til innhold

September: Er det flere enn mi som ikke har fått tenner?


Jente89 ♥

Anbefalte innlegg

Syns alle babyer vi kjenner har barn nå.. men jenta mi ser ikke ut som er i nærheten av å få noen.. flere som har det sånn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Her har vi ventet og ventet, trodd dårlig nattesøvn, sikling, løs mage osv. har vært fordi tennene (endelig) kom, men NEI! Ingen tenner enda.... Ser liksom ut som de kommer, men nå har vi nærmest gitt opp.... Håper inderlig ikke at alle vil ut på en gang, og at det blir et mareritt når den første tannen omsider kommer frem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lure jeg også, da min ikke hadde fått tenner.. Men så plutselig kom det en, og en til, nå den siste uken.. Så jeg tenker det kommer noen snart, og hvis ikke, så kommer de senere:) Ei venninne av meg har en gutt som ikke fikk tenner før han var 11 måneder, så det er nok veeeeldig forskjellig fra barn til barn, noen er jo til og med født med tenner (SKREKK OG GRU)..

Hvis du ammer, så bare vært glad for at det ikke har kommet noe enda!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ventet lenge og vel på tennene. Men på søndag tittet den første tannen frem. Da var hun 8 mnd og 23 dg.

Egentlig like greit at tennene lar vente på seg, ikke noe å stresse med, de kommer når de kommer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 mnd og 8 dager etter fødsel her i gården....!

Ikke en eneste tann å se, selv om vi har ventet siden hun var 3 uker.....! (Første barnet hos oss)

Ikke så uvanlig tror jeg, både at det ikke er tenner, og at man venter dem litt fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tenner her heller! Ble født 3 september. Storebror fikk tenner når han var 11 mnd og hadde nesten ikke ubehag når de kom, håper dette gjelder for gullet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ingen tenner her eller . men har to klumper nede. så kanskje de kommer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det en tann når ho var 9mnd og 9 daga, men så forsvant den igjen plutselig... Men nå ser det ut som den kommer tilbake... Hørtes iallfall sånn ut i går, da ho drakk saft av glasset mitt.. Klirra liksom mot glasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 mnd og 9 dager her, og ikke en eneste liten tann å se.

Men like greit, kanskje. Tannlegen min sier at jo senere tennene kommer, jo sterkere blir de.

Så satser på at gutten vår får solid tanngard når de endelig kommer ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser jeg rapporterte inn null tenner da hun bar litt over 9 mnd.

 

Oppdateringen blir; snart 11 mnd....- fortsatt ingen tenner....!

 

Ser for meg noen heftige netter etterhvert. Har hørt at de gjerne får mange tenner i slengen når de blir såpass gamle.

 

Noen med erfaring??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...