Hymia+muffins Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hva skjer med hullet i navlen når magen vokser??? Har seff tatt ut piercingsmykket, men ser for meg at selve hullet blir en laaaaaaaang strek tvers over magen? Eller? Æsj.....
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 min er blitt en lang strek oppover magen desverre:/
conney skal ha nr 2:) Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 jeg måtte ta ut min for den ble så irritert av klærne etterhvert som mage vokste.. Jeg er nå 28+3 hullet er der enda..ikke så mye forandringer, men jeg ser en antydning til et lite strekk merke akkurat ved hullet, det blir sikkert større etterhvert, tenker jeg..ellers er hullet som normalt
Mild, Marcus & Mille Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg tok min først ut når jeg var ca 25 uker på vei, er i min 36. uke nå. Hullet har blitt litt bredere på en måte, men det har jo navelen også .. Så tror ikke at det blir så mye annerledes etter fødsel ihvertfall Men det er jo veldig inviduelt hvordan det blir - som med alt annet under graviditet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå