Gå til innhold

Bleie-avtale :)


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken butikk/avtale som lønner seg?

Og hvilket merke bruker dere?

Jeg driver og prøver litt Pampers og litt Libero...

Noen som egner seg bedre til gutt?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bleie avtale på Ica og faktisk på Bunnpris. Fant ut at de hadde ganske rimelige bleier!!? Men jeg kan jo være i ammetåken....hatt bleie avtale på kiwi,men den ligger litt lengere unna og har ikke blitt brukt så mye. Har brukt både pampers og

Libero alt etter som barna har vokst og passformen har blitt forandret og er vel egentlig fornøyd med begge.

Jeg har to jenter så har ikke peiling om hva som er best for små gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lurer på det samme. Har bare hørt at Kiwi har bleieavtale på Libero, men vi har ingen Kiwibutikk i nærheten, så det blir litt tungvint. Trodde at Rimi hadde en slik avtale, leste det i VG for en stund siden (de testet de ulike bleieavtalene og hva som var billigst), men når jeg sjekket med min lokale Rimibutikk så sa de nei. I VG-testen (går sikkert an å søke seg frem til den på nett), så kom det frem at det var billigst på Rema 1000 (som ikke har slik avtale) på Pampers.

 

Jeg begynte å bruke Pampers da vi fikk dette på sykehuset. Men, har akkurat nå kjøpt en pakke med Libero for å se om jeg liker de best. Synes ikke Pampers holder godt nok, på morgenen hender det at vi har lekkasje, selv om jeg har byttet bleie for ikke lenge siden, så derfor ønsker jeg å teste ut Libero. Jeg har forresten en liten gutt.

 

Hva er dine erfaringer så langt med Pampers vs. Libero?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er bleie avtale? kanskje jeg er litt kort??...

 

jeg har gutt og vi foretrekker libero...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleieavtale er at du gjerne får den 4. eller 5. bleiepakken gratis. Noen steder får du et kort som du stempler, og andre steder må du kjøpe alle pakkene samtidig for å få gratispakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiwi -Bleieavtale med Libero

Ica -Bleieavtale med Pampers

Spar -Bleieavtale med Pampers

 

De to sistnevnte har satt opp prisen på Pampersbleiene, så avtalen er ikke såå lønnsom, men blir alikevel billig.

 

Coop har 10,- i avslag på alle bleiepakker om du har medlemskort.

 

I tillegg har Coop billige Coop-bleier (som du også får 10,-i avslag på) og Norgesgruppen (Kiwi, Spar, Joker) har First Price-bleier.

First Price pakkene inneholder dobbelt så mange bleier som de andre pakkene, og koster under 40 kroner!

Lidl har også billige bleier.

 

Jeg har prøvd de aller fleste bleiene, unntatt Lidl sine. Kommet frem til at Pampers Active Fit (den lilla Pamperspakken) er desidert best! Den er dyrest også, desverre... Men passformen er super i alle størrelser, og den har herlig stretch i sidene, mye bedre enn alle de andre bleiene jeg har prøvd! Aldri hatt lekkasje med de=)

 

First Price sine funker også bra, og etterhvert som barna blir større og faren for lekkasje er mindre går vi over til å bruke de på dagen og Active Fit på natten når bleien må sitte på sitte på i så mange timer.

 

Lillemann har nettopp begynt å bruke FP, og de funker fint foreløbig. Han er mye rundere enn storesøster var/er, men det ser ikke ut som det gjør noe enda=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommage: du hadde jaggu meg oversikt over alle bleier og greier :):):)

Skal tråle butikken i morgen og shoppe inn litt forskjellig for å prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema er visst billigst - vel og merke bare på Pampers. De har ikke bleieavtale, men er bare så billig i utgangspunktet. Andre bleier er dyre på Rema. Foretrekker likevel Libero fremfor Pampers. Har også prøvd Lidl-bleiene. De er faktisk ganske bra, men litt store foreløpig. Vektklassen er 4-9 kg, og hun er såvidt over 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har hytte i Sverige og fant ut at det var noen kroner å spare ved å kjøpe der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...