Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Noen som kan gi meg noen tips/råd om babymonitorer(merker)? Har behov for at både baby-og foreldre enheten skal være bærbar. Så på tv2 hjelper deg test at merke Topcom kom best ut, men har bekjente som i hele tatt ikke er fornøyd med sin. Mulig det ikke var samme modell da.....
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 SuperNova, dyr, men vel verd pengene! Vi har prøvd andre og billigere merker også, lånt av venner osv, før vi endte opp med SuperNovaen og den er kjempebra synes jeg. Liten og nett, enkel å bruke, fantastisk god batteritid, vi kan bruke den 3-4 timer hver kvel og ca 2-3 timer på dagtid og bare trenge å lade den opp 1-2 ganger pr uke (den trenger altså ikke å ha tilgang til stikkontakter). Mange innstillinger både på lyd og kanaler og skurrer ike så mye som endel andre jeg har forsøkt. Og, best av alt, foreldrenheten vil ALLTID gi beskjed med høy piping med en gang den av en eller annen grunn ikke får kontakt med babyenheten lenger, enten fordi den er utenfor rekkevidde elelr tom for batteri, blir slått av med uhelle eller hva som helst. Vi hadde en (og lånte en annen) som ikke gjorde dette og det var igrunnen veldig skummelt, for plutselig var babyenheten tom for batteri eller mistet dekning uten at vi visste det og så lå ungen der og gråt og vi ikke hørte det før etter lenge (merket at det hadde gått lenge fordi ungen var svett av all skrikningen, det blir de ikke før de har skreket en stund)...
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Ok, hørtes litt skummelt ut ja....! Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå