snopy Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 har hatt ordentlige maserier siden torsdag..var på kontroll fredag, da strippa dei meg, og igår gikk slimproppen. hadde skikkelig vondt i korsrygg og nedover beina...maseriene kom oftere og oftere... Igår kveld var d så vondt og 5-6min mellomrom...tok meg en dusj og la meg nedpå, og trur ikke du at det begynte å stoppe opp..... SØREN.. våkna av noen tak i natt,men er skikkelig skuffet.... har fortsatt vondt i korsryggen, og tak inni mellom... Er 2 dager over termin...skal på kontroll/vurdering på sykehuset imorgen....De mente at som andregangsfødene skal man ikkje gå med maserier over flere dager, men hallo...har hatt det siden torsdag jo.... med førstemann gikk jeg to dager med maserier og fødte 3 dager FØR termin.... babyen er også 15%større enn snittet, så vil gjerne ha han ut nå.... ER veldig sliten... Andre som har eller opplever det samme?????
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 JAAAAAA!!!!!! Vet hvordan du har det!!!! Sist kom småen 3 dager før termin, av seg selv. Nå begynte jeg så smått med maserier alt i uke 35, men få da og det har blitt mer og mer tak etterhvert, har hatt maserier som er kommet regelmessige av og på i over en uke nå, omtrent 1,5. Var inne til kontroll på fredag og fødselslege sjekket meg og strippet, tøyde til 2 cm åpning. Fikk litt rier av det, men stoppet opp igjen. Ingenting i går, så våknet jeg av små rier i dag, kom og gikk, og stoppet opp igjen. Slimproppen begynt eå gå i går og det kommer fortsatt masse blodig slim på do. Har termin i dag. Kommer noen kraftige kynnere innimellom, men ikke rier. Blir såååå frustert over dette!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Og, glemte å legge til, legen estimerte gutten til å være vel 4,5 kg alt nå! Vil IKKE gå lenger nå nei, han er mer enn stor nok om han virkelog er 4,5 kg!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Vil bare sende deg masse ønsker om snarlig fødsel - jeg går og venter fortvila på fødsel av andre grunner (svangerskapskløe.. blir GAL snart). Uff, når man har innstilt seg på fødsel snart er det så kjipt at det ikke skjer likevel .
snopy Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 høres ut som vi opplever dette her ganske likt Alva.... Skal inn til sjekk imorgenkl halv ti...håper på gode nyheter:) Vil ha babyen min nå...... Håpe noe skjer med oss begge snart da..... hold oss oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå