Gå til innhold

Den fantastiske oppfinnelsen: BARNEFRI!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg sier det... vi er ikke av de som har mye barnevakt og trives i tilværelsen som foreldre på heltid. Men fra i går til idag hadde vi barnefri og tok oss en harrytur. Når vi kom hjem var vi helt ferdige og sovna med en gang. Vi våkna kl 11 idag... og guuuuuud for en følelse sier jeg bare. Helt fantastisk å få sovet skikkelig ut og slappet litt ekstra av.

Nå gleder jeg meg helt forferdelig mye til å hente prinsen igjen, mamma savner gogutten sin selv om det var herlig å ha "fri" litt.

Dette ble helt sikkert den siste barnefrie natta på leeeeeenge, vi venter tross alt nr 2 om 53 dager:) Men vi klager ikke i det heletatt, vi setter bare enormt stor pris på den gangen vi er barnefri:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønnr deg så utrolig godt hehe;)

Det e godt å få litt fri fra disse små energibombenei ny og ne. Klarer jo absolutt ikke å holde følge med datteren min som nå e 4,5 år. Hun e over alt hele tiden...til og med i denne varmen :o

Håper farmoren får lyst å låne henne en natt snart hehe..

Har behov for mye søvn plutselig, siden eg bare har 19 dager igjen til termin og formen e så som så...

Skrevet

Jeg har også barnefri....kan nesten ikke tro det...men sitter under parasoll med deilig lunsj, og nyter stillheten. Men mamma savner jenta si ja...... Kommer hjem om noen timer og da skal vi grille deilig mat og få besøk av mormor og kjæresten hennes. Kan ikke huske sist jeg gjorde dette, og i tillegg sovet il 11! Sommeren er herlig....men jeg skal innrømme at jeg er litt rastløs da....he he :o)

NYT DET :o)

Skrevet

Å ja!

Barnefri er herlig. Men det føles helt rart.

Sist hadde jeg en skikkelig følelse av at noe manglet. Enda det var langt over leggetid for henne. Altså en tid hvor hun vanligvis ikke er rundt oss likevell.

Kjente på kroppen at hun ikke lå i sengen sin her hjemme å sov :)

Klarer ikke å sove lengre de dagene vi har fri jeg.

Blir satt helt ut resten av dagen. Er akkurat som om ting ikke fungerer riktig. Helt snålt.

Får lett hodepine også.

Er vell et skikkelig rutine menneske jeg da kanskje?

Skrevet

Nå er prinsen hjemme igjen,og etter middag og et bad så sovnet han i fanget mitt til barnetv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...