Potetstappe Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Først må jeg si tusen tusen takk for alle svar jeg fikk av dere igår! Det hjalp utrolig masse å lese at flere har hatt det sånn, og dere kom med mange gode råd:-) Det var virkelig godt å ha dere igår! For å oppdatere dere litt; Ventet på sambo i leeenge igår. Hørte ingenting fra han. Da kl var 01.30 sendte jeg en hyggelig meld og spurte når han kom hjem.. Fikk ikke svar. 03.30 inatt ringte jeg han og han tok ikke telefonen. Prøvde igjen kl 05.30 hadde jeg ikke mer tålmodighet og innså vel at dette ikke går, jeg blir jo helt ødelagt av det! Sendte han en laaang meld om at vi måtte snakke sammen nå før baby kom, og at vi må gjøre det før alt blir så vanskelig at vi ikke greier å snakke ordentlig med hverandre lengre. Jeg avsluttet med å si at tingene hans var pakket. Da kl var 06.30 ringte jeg en siste gang, var jo også redd for at det hadde skjedd han noe. Da la han på, når jeg ringte. Litt etter fikk jeg en meld, så han hadde nok lest det jeg sendte til han. Der stod det; Er hos pappa. Er syk. Sorry. Ringer deg når jeg kommer til hektene. Sorry. Fikk kontakt med mammaen hans nå, og han har vært på fest inatt og lagt seg hos pappaen etterpå. At han skulle ringe meg stemmer jo ikke, da han hadde reist ut med en kamerat for 4 timer siden!
Xenaen Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Huff, så umoden... Har du en venninne eller søster eller noen som kan komme å være hos deg? Synes ikke du skal være alene nå, du trenger å ha noen som kan snakke med deg og være stille med deg. Lykke til vennen!
Gull nr.5 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Hei lillemaven!jeg har tenkt fælt på deg...Uff, det virker som du har gjort alt du kan for å ordne opp mellom dere to. Synd ikke samboeren din ser ut til å ta deg på alvor. Trist at dere skal ha det sånn nå rett før fødsel og alt.Det er liksom nå man burde ta vare på hverandre og glede seg sammen over det store som skal skje. Det er en stor omveltning å få en liten baby i huset, og normalt burde parforholdet være sterkt for å klare dette sammen. Håper dere klarer det sammen og at babyens ankomst kan gi dere en ny start.Hvis det ikke går, er ikke det noe nederlag heller, tenk på hva som er best for deg og den lille. Du finner nok ut av det, selv om det kan være vanskelig nå når det står på som værst. Tenker på deg videre jeg vettu,og koselig om du holder oss oppdatert på hvordan ting går. Nå vet ikke jeg hvor unge dere er, men er dere det, er sjansen for at du har vokst en del og blitt mer voksen enn han tilstede og at dette skaper en del konflikter. Dette vet jeg av erfaring, ble selv mor for første gang som 17-åring. Jeg krysser i allefall fingre og tær, stå på og hold motet oppe:-)
SusyQ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Uffa meg. Virkelig synd at du skal driver og måtte bekymre deg og bli stressa på grunn av hans oppførsel, nå når du snart skal føde. Det virker ikke som han tar deg og forholdet deres på alvor, og jeg må virkelig si det virker som om du har vært tålmodig og gjort alt "riktig". Som en annen her sier: Jenter blir ofte modnere tidligere enn gutta, og særlig nå som du skal bli mamma. Håper du har gode venninner og familie til å støtte deg i tiden som kommer. Håper alt ordner seg til det beste for deg og babyen din :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 for en dust !! håper virkelig at ting ordner seg for deg,ønsker deg virkelig et bedre liv enn det du har nå
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Slik behandling fortjener du ikke....! Umoden oppførsel.. Og han skal bli pappa...? Høres slitsom ut å forholøde seg til i det lange løp. Ønsker deg lykke til med resten av svangerskapet. Håper du klarer å styre energien dit den trengs og at du har en god venninne som kan være hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå