Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Med ungene til en sommeravslutning på barnetrim. 45 min unna her vi bor. Er litt skummelt også da (men deilig med ro og fred!), hadde endel smårier i dag tidelig som gik over og kjenner det murrer godt i mage og rygg og kommer en og annen sterk kynner og har massevis av blodslim som kommer hver gang jeg er på do så nå kan fødselen virkelig starte når som helst her og jeg har født fort før, men kan jo ikke styre alle dageen etter "hva om" heller. Håper de får kost seg da og at det er dekning på mobilen der de skal... :-/ Det aner vi nemlig ikke...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Det går nok bra, skal du se:0) Å, så spennende, da! Så heldig du er som er neeesten i mål;0) Lykke til!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Takk :-) Ja, det er deilig, og litt skummelt, å være så nær målstreken som jeg er nå. Tror de tre mest spennende tingene med et svangerskap må være å finne ut om man er gravid eller ei, ultralyden og når fødselen er like om hjørnet ;-) Like nervepirrende alt sammen!
*Lissi* Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Spennende da! Får håpe det blir fødsel på deg i løpet av dagen da...lykke til!!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Tviler på det blir i dag, skal litt til å få to unger født på termindagen, hehe... Men spennende er det uansett, sitter jo hele tidne og kjenner etterpå alt som skjer i kroppen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå