Gå til innhold

Herregud, for en teit unge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og slapper av når telefonen såklart ringer... Siden min døve og late storebror ikke gidder å ta den så gjør jeg det da... Så er det en av de vennene til lillebroren min som ringer (han som irriterer meg mest...)

Men det som irriterer meg er hvor fort ungen snakker som om han ikke får puste også sier jeg at lillebroren min ikke er her, det sa jeg vel til han igår... Også er han så frekk og bare, jajnajaja ok.., så legger han på uten å si hade!

Nå gidder jeg ikke være særlig ok mot han lenger heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. Er noen som sliter med puberteten fortsatt vettu..:-)

Skrevet

Nei, kompisen hans... :-)

Typisk fjortissoppførsel;

*Yeah, Yeah Whatever BIATCH!!!!" *slenger på røret*

:-)

Skrevet

Jeg vet(!!) Han er ganske stygg og..... Alltid irritert meg.... Han er vel kanskje fjortis da, ettersom han ehm... Han er vel 2 år eldre enn lillebroren min.... Det betyr at han begynner i 9. klasse i år=0 Neeei, det må være feil.... Kanskje 8. da... Men drittunge fordet!

Skrevet

Haha, han høres ut som en av de slemme kids'a i "terkel i knipe".. anskje han er litt pre-pubertal.. Mennoen unger er bare kjipe! :-)

Skrevet

Nei, vet ikke om han har så mange venner... Han oppfører seg som kongen på haugen mens han ser ut som en forvokst liten unge... Altså, han burde vel kanskje bli lett mer voksen i oppførselen og slik tatt i betraktning at han snart er 14 eller hva det er han fyller i år....Men nå har han gjort meg kvalm, så da orker jeg hvert fall ikke se han på noen dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...