Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Lille jenta mi på 16 dager har fått røde flekker over hele magen og låra! Noen som har vært bort i lignende med sine barn, og vet hva det kan være?
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Det kan være- det er da ihvertfall varmt nok! Kan man ringe helsestasjonen ang. sanne ting? Eller er det lege man skal kontakte?
pøber´n & je Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Det er ikke noe vits å ringe verken lege eller HS. Hun får utslett pga at hun er for varm. Det blir borte etterhvert. Ha på henne minst mulig klær.
*Lissi* Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Minst mulig klær. Er du usikker så ringer du legevakten. De er der for å hjelpe:-)
Hønemor&guttaboys Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Eldste gutten min har også sånne prikker nå. Han er mye eldre enn snuppa di da, han er straks 2 år. Jeg har ikke gjort noe med det, regner med det er varmeutslett. Jeg skal på kontroll på tirsdag, så tenker jeg venter til da med å spørre. Han gjør seg ikke noe av det, ser det ut til. Det er jo lettere å se på en som er større da, enn på di nyfødte.. Du kan sikkert høre med legevakt, for helsesøster har ikke åpen idag. Hvis du bekymrer deg veldig tenker jeg Ellers tror jeg det er veldig vanlig med varmeutslett nå i denne varmen! Hvertfall hvis hun blir fort klam og sånt.. Lykke til da, hvertfall Håper det gir seg!
BettyBoob Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 varmeutslett ja. garantert. det er ikke ubehagelig og det går over! min pjokk fikk det ifjor sommer (da var han 10-12 uker) og har fått det i år også. minst mulig klær og kjør minst mulig varm bil.... (jeg har ikke air condition i bilen så her blir det varmt!!!!)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Det virker ikke som om hun er plaget av det, men det ser så stygt ut. Man føler seg likosm så redd og usikker på sanne ting, når man er helt ny mor- ihvertfall gjør jeg det. Me regner med at helsestasjonen tar kontakt uansett i løpet av nermeste dagene (de skulle ta kontakt innen 14 dager) så da kan jeg nok ta det opp med dem da.
SunRoad. Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Gutten vår på 18 mnd. har også sånne prikker, det er varmeutslett, han fikk det i fjor også. Det er ikke plagsomt for de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå