Bibi m/2 nå (",) Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Går det vekk med en gang etter fødselen eller er det noe som tar tid før det går vekk?? Er utrooolig plagsomt/vondt..... :`(
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 På meg gikk det kjempefort vekk igjen etter fødslene. Hadde 3++ og 2 i ødem i de to andre svangerskapene mine, gikk opp 27 og 21 kg og på ca 2 uker første gangen og 3-4 uker andre gangen var alle kiloene og alt vannet borte. Satser på det samme nå, har gått opp vel 30 kg så langt og huden på føttene er så sprengt ut nå at den er nummen, er vondt å gå, vondt i hendene, ingeting passer osv. Men dette er sikkert individuelt da. Spseielt første gangen jeg fødte bare rant det av, svettet og svettet og løp på do flere ganger i timen de første dagene, gikk ned 18 kg bare de tre dageen på barsel...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Wow!! =)) Så bra da !! Da er det jo håp da , hehe....litt lettere og komme gjennom dette når jeg vet det vil forsvinne når gutten min kommer )) Så takk for svar Og MASSE lykke til, skal krysse fingrene for noe snart må skje, du som har termin i dag!! Du er nok lei i varmen tenker jeg....!! Har selv 11 dager og er lei, så unner ingen må gå over termin! Lykke til!!!!!! =))))
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Sikkert like lei som alle andre fødeklare, hehe... Men tar gjerne i mot alle kryssede fingre jeg får :-) Vi får håpe ungene våres kommer ut snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå