Gå til innhold

Broren min irriterer meg så grenseløst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe.... Jeg tror ikke det går an å være så sykt hjelpesløs og fylle 20 i år!!

For det første så lar han en tallerken full av mat stå ute over en hel natt fordi han var så trøtt sier han. Umulig å få av alt så da bare kastet jeg alt. Gidder ikke bruke lang tid på å fikse det fatet for å si det sånn.

Så sitter han der å drikke ut av en juicekartong og jeg blir så kvalm. Og jeg har faktisk ryddet litt i dag da, også bare kaster han ting rundt som en eller annen crazy llama...

Ikke nok med det så går han ut av døren for å trene, 2 sekunder senere kommer han løpende inn og er gæren fordi han ikke finner bilnøklene sine.... Og han roter bort alt!

Jeg er liksom den ansvarlige her føler jeg...!! Nei, dette her var bare noe... Altså han gjør så mye dumt. Som å hoppe på flytoget og ikke betale billett fordi han trodde man gjør det når man kommer frem, eller glemme bagasjen igjen fordi han tror det blir levert ved gaten!

Åh, nei han er DUM!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel når det gjelder flytoget så må man betale senest når man kommer frem til gardermoen, for å komme inn der.

ellers så minner han mye om min egen idiotiske bror som ikke har jobb har aldri haatt det og han er noen og 30. han gjør ike akkurat det som forventes i noen situasjoner, om han er dum eller ikke vil jeg ikke si noe om tror bare han giir en f i hva andre mener og forventr av ham.

Skrevet

Ja, men det kan ha vært på hjemreisen... Husker ikke akkurat nå, men var dumt nok til at han såklart fikk bot... Men det digger meg hver gang det skjer! Det er jeg som må ta vare på han til tider!! Og jeg er liksom LILLESØSTER!

Dessuten får han så mye rart for seg hele tiden! Aner ikke hvordan det går an å være så forstyrret!! hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...