Gå til innhold

Raseri annfall på stranda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller andre steder.

Hvordan går jeg frem??

Han er 1 1/5, og jeg mister temperamentet litt.. Etter littegrann avledning, pakket en frustrert mor snippesken og trøkte ungen i bilen (som buer lyggen, slår, spytter og lugger) og har på ingen måte tenkt å gi seg uten kamp.. Åååh jeg blir så sliten og lei meg nå det skal være en kamp hver jævla gang han skal inn i bilen.

Og på stranda idag var han bare sint og lei seg.. Alt var galt..

Er jo sikkert bare varmen, og kanskje er han forsynt?

Fler som har det sånn?

Vi har 20 grader om natta, og 30.8 grader nå i skyggen.. Jeg er jo ganske sikker på at det er varrmen, men hvordan går jeg frem med sånnt jævla sinne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke lett og si...men kanskje høre hva han vil for noe...?? men det er sikkert for varmt for han tenker jeg..så da blir han sinna...er sikkert ikke bare han som er slik nå ... uff stakkar liten ikke greit !

Skrevet

Men venner de seg til varmen utover sommeren?

Skrevet

det gjør de nok...men jeg hvet at ungen til veninna mi liker seg best i skyggen..men en solhatt på ... ;-))

Skrevet

Om han ikke tåler varmen så godt, så hadde jeg prøvd å holde han mest mulig i skyggen. (ikke alltid så lett)

Har selv en på snart 16 mnd. og vet hvor bestemte slike små kan være. Prøver å la han gjøre ting han liker i varmen. Å sitte å plaske på verandaen er populært her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...