Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 det er langt i fra alle babyer som bruker str.50 i klær, mangen går rett i str 56. og det vet man sannsynligvis ikke før etter babyen er kommet ut. tar dere med dere ett sett i str 50. og et i 56 i sykehusbagen? sånn i tilfelle, eller har alle med seg kun str 50?
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Har kun str 56, men nå får jeg en baby på over 4 kg da. De to andre var 3900g og 4070g, begge 52 cm og da var 56 litt romslig den første uken eller så, de kunne sikkert brukt str 50 i noen dager, men synes ikke det er verd å kjøpe i den størrelsen for bare en ukes tid eller så. Går fint an å brette opp ermene på bydyene liksom :-) Men regner man med å få en baby på under 3,5 kg så blir det nok sikkert noe annet.
Mamman til Tiril Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har litt i str 50, men da uten føtter.. Ellers har jeg 56.. For bedre det er litt løst da...
Raych Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Vi tar med klær i str 50, og hvis disse er for små kjøper vi ett mens vi er på sykehuset. Sykehuset ligger midt i Trondheim, så det er jo masse butikker å velge i:) Hadde med 50 sist, jenta vår var 3570g og 49cm og 50 var litt stort, men det gikk fint an å bruke.
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 har aldri hatt klær som er mindre enn 62 jeg, og det tar jeg med på sykehuset denne gang også. Venter nr 3 nå og jeg har brukt de samme reise klærne på de to første som jeg skal ha med nå. De andre var 3500 g, 48 cm og 3060 g, 49 cm.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Snuppa mi ar 3600g og 52 lang, men til henne brukte jeg 50 i flere uker. Hun likte/liker ikke å ha for store klær. Alt som helt nyfødt protesterte hun på oppbrett... (det var syting og grining til hun fikk passe tøy på, og tro meg mye var prøvd før jeg kom til den konklusjonen) Kjedelig, for jeg har måttet ha alle størrelser, i tillegg var hun gulpeunge... Men til henteklær kan du sikkert ha 56...så får du se hva babyen går med på etterpå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå