*Villekulla* Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Får ikke på meg noen av skoene mine for tiden pga hevelser. Adidas slippersene mine får jeg snart ikke på meg lengre. Synes crocks skoene ser brede og romslige ut og har lyst til å prøve dem. Fint hvis dere har noen linker til norske nettsteder som selger dem for man må vel betale moms og greier på det man kjøper fra utlandet?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har alltid bestillt fra www.taylorshoes.com fra USA. Funker helt gret! Har aldri betalt moms eller toll på noen av parene, men pass¨på å bestille bare et par om gangen, for da kommer du under tollgrensa! LØnner seg å bestille fra utlandet-blir omtrent halve prisen av her hjemme!
PintSizedDictator Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Har kjøpt fake crocks på en sportsbutikk til 150 kr. De heter Aruba og e kjempegode å gå i...kn til og med bruke den størrelsen eg vanligvis bruker...enda bena mine e fulle i vann og de andre skoene ikke passe:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Kopi-utgave på plantasjen til 98 kr. Deilig i sommervarmen )
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 På rema 1000 hadde de crogs for 70 kr.. helt greie.. selvfølgelig ikke de orginale, men de virket ganske ok.. ikke sånn hard ekkel plast.
nicco Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Kjøpte noen par på netthandelen.no, ikke orginale, men likevel helt greie. Har prøvd begge deler, og jeg kjenner ikke forskjell. Jeg klarte å kjøpe dem til rundt 60,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå