Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 hørte plutselig ett knepp fra magen og hele magen sank ytterlige hakk så man faktisk kunne se det:S creepy.. men godt tegn sådan vel?
VinterSol+2 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 hehe, er det ikke litt scary?! opplevd omtrent det samme jeg og.. hihi. merkelige kroppen. men det er jo et godt tegn det, kanskje hodet har festet seg? eller babyen sank et skikkelig hakk ned i bekkenet ditt:)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 hehe det er skikkelig sært:P hodet festa seg i uke 32 og magen har fortsatt å synke etter det, men ikke med ett sånn knepp før.. man kunne faktisk se hele magen bare dette mange hakk:S hehe får håpe han har planer om å komme helt ut i nær framtid:)
VinterSol+2 Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 ja, det hadde vært fint! jeg vil også ha ut babyen.. *sukk* min sank i uke 32 eller noe den også, men opplevde som deg at det bare sank sånn masse nå for litt siden igjen. først et hakk "over natta" og så i går deiset den enda lenger ned! (var da jeg mistet navelen min.. hihi)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 hihi naveln min er å borte under magen en plass, føler magen er helt nede på knærne:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå