4barns mor Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 I dag skal vi ha skinkestek med poteter og saus. Mmmm gleder meg..
Finnmarkspia Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hær blir det lammekoteletter,fløtegratinert potet+blomkål og brokkoliblanding nam nam!!!
Sommerfugl78 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Hehe...må først få i meg frokosten. Så kan jeg begynne å tenke på middagen om en stund )
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Godt spørsmål! Noen forslag? Min mann og ungene er bortreist på en avslutning og skal grille, selv fikk jeg beskjed om å holde meg unna grillmat (?) av legen så jeg aner ikke hva jeg skal finne på jeg. Har ikke noe i frysen og take away går ikke siden vi bor ca 1,5 time unna noe slikt.
ana baroma Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor ikke grillmat???? her blir det nydelig(hehe) frossenpizza til kvelden...
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Det var vist så salt og sterkt. Var inne til kontroll pga misstanke om svk.forgiftning (det var det heldigvis ikke) og han sa det likosm helt ut av det blå "Du får dra hjem og hvile mest mulig, drikke masse van og IKKE spise noe grillmat!", da jeg reagerte på at han sa grillmat var bare svaret, "for det blir for salt nå for deg". Får vel følge legens ordre da... Vi har ikke frossenpizza :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå