Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg ville gjerne ha sex tre og fire ganger om dage før! Men nå! Nei helst ikke. Greit det er bare 8 uker siden jeg føda, men jeg vil lissom ikke ha noenting, klarer meg fint uten lissom. værste jeg vet er å kle av meg, for strekkmerker og henge magen syns. Jeg trener 3 til 4 dager i uka, men har jo begynt for kun 2 uker siden, så ting skjer jo ikke med engang. Sambo haar fått sex en gang, jeg var piss nervøs for at han skulle miste lysta da han så meg, men han gjorde ikke det. (heldigvis). Men jeg følte meg som en jomfru. At jeg aldri hadde hatt sex før. Det var ikke vondt, men rart. Følte meg kjempe dum der jeg lå, for jeg turte nesten ikke bevege meg. bare lå der som et slakt lissom..=( Jeg har blitt så trang etter at de sydde meg igjen, men jeg vet jo at det blir vanlig igjen, men jeg vet ikke om jeg vil ha sex noen gang igjen, er så redd for å bli gravid. Han gikk utenfor, men fordet lissom. Jeg skal sette inn en spiral om en mnd, men jeg er så nervøs for å bli gravid, jeg er så nervøs for at han ikke skal tenne på meg, jeg er så nervøs for at det skal gå i stykker der inne. selv om stinga har grodd og sånn.... andre som har det sånn????
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg var ikke kåt i det hele tatt etter fødselen. Men ca 4 mnd etter kom lysten tilbake for fullt!! Og typen fikk det travelt med å tilfredstille meg da og var i skyene;) Plutselig gikk tankene litt vekk fra baby, amming bleieskift. Jeg fikk mer søvn om natten. Var bare det som skulle til for at lysten skulle komme! Kroppen kommer fort i form igjen. Lysten kommer nok igjen skal du se!!! Og når den er tilbake er det digg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå