Hildeks Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 nå må jeg bare skrike litt!! er så utrolig spent på ul at jeg sover kjempedårlig om natta og går bare å venter på at tirsdagen skal komme! dagene går sååå utrolig seint! Fikk innkallelse for nesten to uker siden, og har siden da telt dager og gått å strøket meg på magen, kjenner liv nå og da, men i denne sommerheten , virker det som om babyen blir slapp eller noe, kjenner liksom ikke liv før til kvelden igjen, når temperaturene bergynner å gå ned... men er jo rimelig slapp jeg også med 28 grader i skyggen, så skjønner den godt! noen andre som har ul i uka som kommer?? og hvor langt er dere på vei da?? jeg er 17+3 på ul dagen=)
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Hei! Babyen min er også kjempeslapp i varmen. Det kommer bare et lite dult nå og da og ellers er hun rolig. Det er skikkelig slitsomt å vente på den ultralyden, jeg holdt på å gå på veggen de siste dagene selv for jeg var så spent. Vi fikk brev om timen veldig lenge før, så vi ventet oss nesten i hjel. Men til slutt kom den store dagen og det var en kjempefin opplevelse!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Hei! Jeg skal på ul på torsdag, gleder meg veldig, og er helt sinnssykt spent....! Jeg er 19 fullgåtte uker på torsdag. Merker også bevegelsene best om kvelden, kan vel være at den lille blir slapp av denne varmen:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå