4barns mor Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Skal si den vekker gamle minner. Er vel snart 10 år siden jeg kjøpte den tror jeg.. He he
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Det er skikkelig moro tidsfordriv....Går det i mario??? Det er desidert mine favoritter - he he! Blir nok aldri for voksen til tvspill )
4barns mor Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Jepp, her går det i mario.. He he. Har en spillkassett med 5 spill på, deriblant alle mario'ene.. )
Marolla Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Nintendo er så gøy! Lurer på hvor gameboyen min er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå