Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No må du rope på chiquitin her altså, viss du skal få rett i spådommen din om at eg føder i løpet av helga... Masse kynnarar og VONDT på fredag, men så forsvann alt igjen. Første dagen min som LEI av å vere gravid i dag - det er så sinnsjukt varmt *puh* og dei var utsolgte for vifter på Expert i går *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg litt snytt for spådommen assa... Hmrpf....Komme da lille chiquitin.. kommme.... Tante har sjokolademelk... kommme da... Doffen vi logså leke masse og kose masse:-)))

Men nå som h*n har holdt seg der hele helga, da kan h*n vente med å komme til tirsdag... FOr i morgen skal vi ha terasse hos nunne:-)))) wooooha....

Skrevet

Hehe ja Tosofo, du må være med til nunne i morgen, så nå får du ikke lov til å føde før på tirsdag, tidligst ;)

Sitter her med konstant mensvondt i ryggen, sliten i magen av mensvondt og et bekken som kjennes ut som noen har stått å banket løs på ovenifra i hele natt. Deilig og ømt med andre ord!

Skrevet

HM.. det får ikke komme noen bebiser før til tirsdag nå... I morgen skal det være terrasse hos nunne, og da skal det ikke være noe fødsel hos noen:-))) Bebisene får vente til tirsdag:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...