Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du helt sikker du venter en gutt? har du vært på en ul? eller flere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, 100% sikker :-) For det første så vi det selv på den ordinære UL'en før jrdmor rakk å si noe, det var veeeeeldig tydelig, så både snoppen og pung i profil, ikke til å ta feil av. Og så hadde jeg ny UL på fredag og ba legen dobbeltsjekke (jeg sa ikke kjønn, bare om han kunne se hva det var), han flyttet UL-hode opp over stumpen til babyen og utrbøt i sekundet etter "Det er gutt ja!". Så det var ikke tvil tydeligvis, hehe... Hvordan det?

Skrevet

hehe neida bare lurte..tror jeg får vanskeligheter med å stole på ul i og med at de sa feil sist..ikke at jeg tror de sa feil til deg altså :) men jeg fikk beskjed fra min venninne at det er lang leveringstid på den vogna jeg vil ha og hvis det er jente vil jeg ha rosa og gutt lyseblå...men det vet man jo aldri

Skrevet

Ofte er det jo mer sikkert om de sier gutt enn jente da, og som i vårt tilfelle så var det jo ikke mulig å se feil omtrent. Var det samme sist gang, med andremann, der har jeg et UL bilde som jeg kan legge ut en link til, så skjønner du hva jeg mener :-)

http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/450997

Denne UL'en var omtrent identisk sånn sett osm den forrige, og får man et slikt bilde så trenger man egentlig ikke å lure. Får krysse fingrene for at du får sett det tydelig denen gangen da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...