Gå til innhold

Babyer med masse hår på hode...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er som oftest mørke er de ikke? Altså mørkebrunt/sort hår? Når de er nyfødte altså. Eller er det noen som har fått bolnde unger med masse hår som nyfødte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt var mørk da han ble født, men fra første minutt ute fra magen var det lys lys blondt som vokste ut. Fikk skikkelig "ettervekst" etterhvert.

Når ikke han ble født med lyst hår tror jeg ingen blir det, he he.

Skrevet

Småen hadde det, og har det fortsatt. Masse blåndt "langt" hår.

Tror ikke det er så veldig vanlig, de ansatte på føden/barsel var iallefall veldig fasinerte;)

Skrevet

Joda, min andre er født blond, men han hadde relativt lite hår. Førstemann hadde massevis av sort hår da han ble født. Er bare så nysgjerrig for legen sa babyen min hadde massevis av hår på hode da han "strippet" meg i forgårs, så da tenkte jeg at det kanskje blir en mørhåret baby igjen denne gangen :-)

Skrevet

V. hadde masse hår på hodet da hun ble født.Hun hadde bæsjet i fostervannet, og kom ut med kritthvit hud, blodrød munn og lysende grønt hår. Et fantastisk syn..! Grundig vasket ble det konstantert at hun hadde mellom- til mørkeblondt hår, og innen noen uker var det løsnet til en slags askeblond farge. Babyen som vi lå på rom med hadde en nyyyydelig kobberfarge, nesten mørkerødt hår/mahogny, så det er nok mulig med flere farger enn mørkebrun/sort.

Ikke mistet V. hår heller, det bare begynte å vokse med en gang. De sier jo at de som regel mister mesteparten av nyfødthåret, men det stemmer ikke på alle..

Lykke til med fødselen snart da :)

Skrevet

Begge mine hadde laaangt svart hår ihvertfall. Men så er faren deres helt svart i håret også. Nå har eldstejenta helt lyst hår, og minstejenta sitt hår er fortsatt svart, men hun er bare 7 uker gammel.

Skrevet

De er ikke nødvendigvis mørke nei, begge mine barn er blonde, og de hadde egentlig en god del hår, det kanskje bare det at det ser ut som om det er mer jo mørkere håret er.

Skrevet

Takk for det! :-)

Ok, da kan babyen min ha alle mulige farger på håret sitt da, hehe.. Vi har jo en lys blond og en mørk brun fra før og noen rødelige gener i familien, så det meste er tydeligvis mulig, blir spennende å se!

Skrevet

Begge mine ble født med blåsvart hår, men ble ganske raskt blonde.

Skrevet

Dattra mi var mørk, og hadde masse hår, måtte gre henne fra første dag:) Var helt nydelig. Sønnen min er het lys og skallet, men skjønn er han.

Skrevet

Begge mine har og var født med lyst hår, og de hadde ikke mye hår akkurat :-)

Har du termin i dag du da? Spennende :-)

Har dere bestemt dere for navn enda?

Skrevet

Ja andremann var også blond, og er det fortsatt, men han hadde lite hår. Jepp, termin i dag. Min egen termin er i morgen, legen sin mens termin var i går og da altså UL termin i dag. Så vi får nå se når han kommer :-) Navn har vi ikke bestemt nei, vi er litt i villrede der, aner ikke hva han kommer til å hete egentlig. Vi får se :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...