FrøkenKnallkul Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Og opplevde at hodet festet seg tidlig, når fødte dere i forhold til terminen....?? Da jeg var til kontroll for to uker siden (uke 32), sa jordmor at hodet var på god tur til å feste seg, men at det fortsatt var mulig å bevege det litt. Nå er jeg i uke 35 (34+3), og kjenner en god del stikninger i underlivet, spesielt når babyen beveger på hele seg! Regner derfor med at hodet nå er festet. Jeg er klar over at det nok ikke er noe fasitsvar på dette, men det hadde likevel vært interessant å høre deres erfaringer på dette! Er jo så mange kloke flergangsfødende her inne, har lært mye av å lese diverse innlegg og svar Er forresten førstegangsfødende.
lemontree Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hei! Husker ikke akkurat i hvilken uke hodet festet seg sist, men jeg husker at det var ganske tidlig. Det kan ha vært rundt uke 32,33. Husker jeg ble veldig glad! Er selv på vei inn i uke 34, og har ikke vært hos jm enda, så jeg vet ikke, men har mye av de samme stikke-smertene som du beskriver, så jeg tenker også at det kan være tegn på at hodet er i ferd med å feste seg. Synes også at magen har sunket litt, men det er kanskje bare synsforstyrrelser i varmen...
FrøkenKnallkul Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Både mamma og svigermor mener at magen min har sunket litt i det siste, men det er ikke noe jeg har merket selv... Ut fra UL terminen er jeg høygravid i morgen! Får håpe det er noen der ute som kan dele sine erfaringer med oss når det gjelder hodet festet/tidspunkt for fødsel! Jeg har nemlig menstermin over en uke før UL terminen, og er litt spent på hva som egentlig er "riktig"... En uke er jo tross alt ganske mye nå som det hele nærmer seg, og man blir mer og mer utålmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå