Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har jo født to ganger før, to kjempeulike fødsler, så jeg vet jo sånn noenlunde hva jeg går til rent smertemessig i hvertfall. Og selv om jeg virkelig, virkelig vil føde nå og få det overstått, så vil jeg litt ikke føde også. Jeg vet jo hvor vondt det kommer til å gjøre og de siste dagene har jeg faktisk begynt å grue meg litt likevel, noe jeg ikke har gjort før nå. Kanskje fordi jeg har hatt noen få rier som fikk meg til å virkelig huske smertene enda de riene må kunne regnes som milde? Så nå er det litt sånn både og, VIL føde nå, og vil egentlig ikke føde heller, kan godt vente bare litt til, hehe.... Men vil ha det overstått i hvertfall! ;-)
*RutIetutt* Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Gruer meg noe vanvittig til fødselen....vil bare knipse med fingrene og ha lillesnuppa hos meg....men vet jo at det ikke går;o( Har hatt endel angsanfall når jeg virkelig har begynt å tenke på fødselen....og får håpe jeg ikke får helt panikk når riene begynner....føles litt bedre etter at jeg var på KK og snakket med en lege angående fødselen....men likevel:o( Egentlig glad det er litt over 6 uker til termin, jeg;o) Lykke til, Alva - det skjer vel noe hos deg snart:o)
MAHG Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Kjenner meg igjen. Blir liksom som om en gruer seg enda mer fordi enn har vært borti følelsen nå med disse riene som har kommet og godt hele tiden, og vet så inderlig godt at det blir mye vondere. Har vært bedre om det bare kunne ha begynt så har hatt noe å jobbe med iallefall og ikke bare tenkt på. Samtidig synes jeg det blir på en måte fjernere at det skal komme ut en liten baby. Rart alt sammen nå, har bare 1 dag til termin.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Takk for det. Joda, det skjer nok snart nå. Så ille som du har det er det ikke, får ikke panikk elelr angstanfall, men kjenner en lett uvelhet og følese av lettere panikk i noen sekunder før jeg får tatt meg sammen igjen. Prøver å minne meg selv på hvor lett andre fødselen min var i forhold til første og at mange sier tredje ofte er den aller letteste, men det hjelper ikke, og det hjalp helelr ikke å få vite at ungen mest sannsynli er ca 4,5 kg nå... Jaja... Håper du får bukt med angsten din Rutletutt, og i dag skal du i hvertfall ikke tenke på det, kos deg med bursdagen din og gratulerer så masse med dagen! :-)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 gleder meg veldig til fødsel.. men lå å hadde skikkelig mageknip i mårest og tenkte at ja rier er sikkert hundre ganger verre enn dette og da ble jeg egentlig litt svett ved den tanken altså.. hehe:) men så trøster jeg meg med at det varer ikke såååå lenge og når fødselen er over, ja da er det over da:) hehe:) og for en premie sukk.. kom uuuuuuuuuuuuut;D!!!!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Ja, permien er vel verd det. Husker enda følelsen av når ungen er ute og du vet du er ferdig og hører babyen din skrike første gang, den er så fantastisk! Vel verd alt sammen! Men gruer meg litt til "alt sammen" likevel nå da, hehe...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Jeg føler meg kjempe forberedt av og til....ser da frem til å føde.....SÅ plutselig kommer angsten, og da vil jeg ikke lengre...hehe...så jeg skjønner hvordan du har det! Men det skal bli godt å bli ferdig og Håper denne ganger blir raskere enn sist , spennende ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå