Gå til innhold

Åhh.. Flaks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått meg litt av en "støkk" nå ja.. Huff.. Gutten min på 9 måneder har hatt sitt første uhell.. krabbet ned av sengen han, og jeg fikk jo helt hetta!

Men så hadde jeg tilfeldigvis shinet hele rommet før han la seg, utenom en bunke med nyvaskede klær som lå ved siden av sengen, og som lillegutt klarte å stupe rett nedi!:)

Åh, ble så glad da jeg så han lå med ansiktet i kleshaugen, tenk om han hadde detti på gulvet, huff.. Æsj, så ekkelt, han får ikke ligge sammen med meg lenger ihvertfall, når jeg faktisk klarer å sovne mens han ligger der!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da! Filosofien er altså at det er greit å la klær ligge strødd på soverommet! Yess! *fnis*

Skrevet

Haha, ja ikke sant? Lurer på om jeg bare skal flytte klesskapet mitt ned på gulvet! Har lært leksen min nå, men i tilfelle, så hadde vel det vært greit:)

Skrevet

kanskje du kan oppgradere senga di til stoor sprinkelseng?

Skrevet

Oj, det sa jeg nettopp til samboeren min istad, at jeg vurderte innkjøp av dobbel-sprinkelseng:)

Det hadde jo vært genialt, kunne ungen sovet i den helt fra han la seg, så slipper du alt styret med at de ikke vil sove i senger sin også! Bare litt slitsomt å komme seg ut av sengen på morningen men;)

Skrevet

neiidaa, får du trim også! :-D

Skrevet

Hehe, lurt det der altså..

Nå fikk jeg tankene mine litt vekk fra stakkars gutten også, fikk så dårlig smvittighet for at jeg ikke passet bedre på han enn at jeg sovnet!

Men, skjedd er skjedd, får passe bedre på neste gang!

Skrevet

hm.. det er kanskje en sær trøst, men han kommer nok ut for langt verre ting enn å fall ned fra senga.... det tror jeg de fleste gjør før eller siden...

*bare ikke min gutt* øhh

Skrevet

Ja, æsj... Tenker på hvor mye de skal utfor stakkars.. Blir jo så redd.. Blir så lei meg av å tenke på tingsom f.eks at læreren hans skal ringe hjem og si at han går alene i friminuttene og slik.. Hehe, teite tanker, men HUFF!!

Skrevet

Hehe.. ja, been there done that..

Eneset gang jeg har vært utrolig glad for at sambo ikke klarer å rydde tøyet sitt og bare slenger det i en haug på siden av sengen var første gang småen datt ut av sengen vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...