Gå til innhold

kjennes ut som om hjertet mitt tar et extra bank..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er noen netter jeg våkner av at det kjennes ut som om hjertet mitt dunker enn ekstra gang lixom.

litt vanskelig å forklare. kjennes ut som om det slår en gang mer enn nødvendig. jeg kjenner det skikkelig godt når det begynner.

det kan gå none minutter eller sekunder mellom hver gang det begynner sånn.

det banker veldig hardt den ene gangen det slår "ekstra"

er det flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det også slik innimellom, er vel det som kalles hjertebank. Føler ofte at det er akkurat som om hjertet hopper over et slag først også, og så tar et kraftig dobbelt et etterpå i stede. Er utrolig ekkelt, men for det meste ufarlig. Du kan godt nevne det for legen likevel og høre om det bør undersøkes. Jeg nevnte det, og at jeg er plaget med høy hvilepuls, til legen i starten av svangerskapet og fikk EKG måling av hjertet bare for å vøre sikker på at alt var bra, og det var det. Skader aldri med en skikkelig sjekk, men tror nok hjertebank nesten alltid er ufarlig og ganske vanlig.

Skrevet

okei! det var fint å høre =) det er skikkelig ekkelt når det først setter i gang..

Skrevet

Jeg har også hatt det sånn, men fant ut at jeg hadde lite jernlager. At hjertet hoppet slik kunne faktisk være et tegn på at en hadde lite jern har jeg lest. Etter jeg begynte å ta jern så har det blitt bort til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...