Gå til innhold

Flere enn meg som sliiiiiiiiter i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt ødelagt jeg. Blir sliten av ingenting....føler meg som en blomst som ikke har fått vann på flere uker:( Forkjølelsen blir bare værre og værre....river i kroppen hver gang jeg hoster. Vet jeg ikke skal klage, men det er bare for varmt for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, da er det ikke greit:( Kan du ikke bare sette deg til i skyggen med en god bok, ei god vifte (kanskje ikke så bra mtp forkjølelsen?), masser av drikke og la mannen ta seg av ungene...

God bedring og masse sympati fra

Skrevet

Jeg syns det er for varmt, ja. Over 30 grader blir for mye for meg gitt... går greit om dagen egentlig, men om kvelden får jeg nesten panikk! Det KOKER i huset her, og svetten siler når jeg skal legge meg.

Men, jeg er heldigvis ikke forkjøla da. Du får sette deg forann vifta med en dusjeflaske med kaldt vann på :-)

God bedring!

Klem fra

Skrevet

Jepp, jeg sliter skikkelig i varmen. Eier ikke apetitt og er svimmel og uvel. Tilbringer vel det meste av dagen foren en vifte og spiser ubegrensede mengeder med is, hehe..

Skrevet

Ja*sukk*...sliter litt nå ja:o(

Skrevet

Oj, krysser fingrene for at du blir en av 4% som føder på termindagen da:)

Lykke til!

Skrevet

Ja jeg sliter skikklig ivarmen jeg også :(

Er gravid og tåler absolutt ikke denne varmen :(

Skrevet

Det er vel liten sjangse for det, jeg har alt vært en av de 4%'ene, eldstemann er født på termindagen :-) Andremann 3 dager før. Men, hadde endel småvonde tak osm jeg våknet av tidelig i dag og slimproppen holder på å gå, så noe skjer i hvertfall...

Skrevet

Er så glad jeg ble satt i gang før denne varmen kom..

Skrekk og gru..

Så ei gravid dame i stad og hun så lettere ukomfortabel ut der hun satt i varmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...