har fått lita pia Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 det var fødsel på gang hos meg i natt...har vært plaget med en del kynnere og maserier lenge nå..men i natt/mårrest våknet jeg med de samme smertene sm ved sist fødel..sånne menssmerter og at det kjentes ut som jeg måtte på do..sto opp kl. 05.45 og satte på do en halvtime, men ingenting skjedde..men smertene kom og gikk(som rier) prøvde å legge meg for å slappe av/sove, men det gikk ikke hadde fortsatt "rier"...kl. 07.10 ble de sterkere og nå var jeg sikker på at det hele var i gang..planla vor eldste jenta skulle kjøres, vasket meg og gjorde meg klar..kl. 08 prøvde jeg å legge meg litt...så plutselig kl. 08.30 gikk det over... noen sm har opplevd noe lignende??? håper ikke disse smerten var forgjeves, håper hvertfall det er blitt litt åpning..lurer på om jeg burde dra å sjekke meg...???
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jepp, hadde det samme i dag grytidelig/morgen. Kom endel småvonde tak (som ved de helt tidelige riene), sovnet innimellom og våknet av dem igjen, men så forsvant de. Har skjedd endel ganger nå de siste dagene.
har fått lita pia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 hm..dårlig gjort å lure oss på den måten..syns de små nurkene må gjøre alvor av å komme ut til oss..dette er det nermeste jeg har vært målet hittil..kanskje i morgen natt da;) får krysse fingrene for det:)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Hehe... Ja det er bare å krysse fingre :-) Jeg vet jeg er moden med minst 2 cm åpning nå (ble "strippet" på fredag kveld, da tøyde legen til 2 cm) og slimproppen går gjevnt nå, massevis av tykt og skikkelig blodig slim. Du får tenke på det på den positive måten, de sier at masse sterke kynnere og smårier i dagene/ukene før fødsel gir en lettere fødsel :-)
har fått lita pia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 hehe, ja viktig å holde motet oppe..satser på en lett fødsel jeg:) skal høre med jordmor om ikke jeg å kan bli strippet..hehe hvertfall sjekke om det er noe åpning der nede..hadde jo hvert flott..da vet man at man er et skritt nærmere fødsel;)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 har det samme selv, trodde fødselen startet selv igår på ettermiddagen etter 1time med vondter som økte i styrke, måtte puste meg igjennom 3stykker. gubben spurte om det hadde begynt og jeg var ikke sikker, så måtte vi hente største jenta til mamma. når vi kom dit gav det seg. mamma sa at nå kommer bebisen snart,ser det på deg. idag morges var det likedan. nå er jeg klar, gidder ikke tanken på fødsel og får helt panikk på tanken.
LoveInMyTummy Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har også hatt det slik de siste dagene, bortsett i fra i natt, da kjente jeg ingenting og fikk endelig ei god natts søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå