Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Termin i dag! :-) Må innrømme at jeg er litt småsur for det da, hadde faktisk trodd jeg ville være ferdig til nå siden jeg fikk før termin sist, men, men, man skal vel prøve alt. Nå har jeg fått en på termindagen og en før, så da kommer vel han her over. Hadde litt vonde tak i dag tidelig og resten av slimproppen kom når jeg stod opp, og for dere som lurer, det er umulig å ta feil av den altså! Hehe... Flere med termin i dag?
jordbærsjokolade Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Meg og:) har litt menssmerter og MASSE kynnere...men ikke vondt altså. Kanskje et lite tegn på at noe er på gang eller?
Nina, 02.05.2010 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Termin i dag jeg også... Men dårlig med tegn på at noe kommer til å skje noe med det helt første! :-( Men det er lov å håpe!!!! Lykke til dere andre! :-)
Xenaen Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Gratulerer med termindagen da! Jeg har tenkt som så.. Hvor nøyaktig er egentlig termindagen? Det spørs jo hvor nøyaktig han/ho som måler på UL er... Og om de måler på nøyaktig samme måte. Så kan det jo hende at vi fikk tidlig termin/sein termin ut fra hvor nøyaktig de måler... Jeg har også vonde tak om morgenen, men de går fort over. Så jeg er nå ventende enda...
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Min er helt nøyaktig ;-) Brukte EL tester og hadde festeblødning og hele pakken, så jeg VET at denne dagen (eller i morgen for å være nøyaktig) er rett dag, hehe... Får håpe det starter nå, i hvertfall du siden det er nå (?) du har din mann der!
Xenaen Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Nja, han er nok ikke her nå. Snakka med ungene på telefonen i morges, de skal i konfirmasjon. Så emosjonell jeg blir når jeg tenker på dem. Men jeg bryr meg ikke lengre - så lenge ungen kommer ut... Har jo søster mi som skal være med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå