Gå til innhold

Magen min er hard hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det sånn? Er konstant stram når jeg tar på magen. Kjenner også at det tar ekstra tak med kynnere innimellom, men de er sjeldent vonde. Begynner å lure på om jeg går rundt med kynnere nesten hele tiden...Starter på uke 33 i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kynnere ja.

jordmor sa at særlig rundt uke 33 er det vanlig å ha en del harde kynnere.

men det blir jo som regel bare mer og mer av dem også...:)

Skrevet

Jeg føler meg som en kjempestor kynne hele meg :-(

Skrevet

Har lurt på akkurat det samme, magen min er også veldig stram. Men tror ikke det går an å ha kynnere HELE tiden, så det er nok bare det at det blir dårligere plass der inne og at babyen "trykker ut" magen. Og noen steder er den litt mykere enn andre. Jeg merker også kynnere innimellom, men ikke så tydelig som jeg gjorde før. Er i uke 36.

Skrevet

Sånn har jeg det, og det er nok kynnere. Jeg synes ikke de er vonde, men jeg har ett punkt på magen som er som omkretsen på et drikkekrus i diameter, og der blir det veldig ømt til tider. Kan nesten ikke ta borti det fra utsiden heller.

Kynnerne skal man ikke bekymre seg så mye for, men man kan bli ganske sliten i magen av dem:) Dessuten skal man være litt obs hvis de kommer ofte og varer lenge sa legen. Da kunne de i noen tilfeller gå over i rier og tidlig fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...