tinef84*høygravid* Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 i det siste så har jeg kjent spark nesten hver dag,det kunne også kjennes utenpå noen ganger,men dem siste tre dagene nå så har jeg ikke kjent noenting.. er blitt litt urolig,men noen sier at dette er vanlig? jeg er 22+5 uker på vei nå.. skal jeg sjekke det eller vente litt?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Det er sikkert ikke noe å bekjymre seg om. Det kan jo hende at h*n ligger slik at det ikke kjennes noe serlig. Det jeg hadde gjort er nok å tatt en telefon til sykehuset bare for å hørt. Da slipper du å tenke på det. Kanskje du kan komme inn for en sjekk for å se at alt er bra. Masse lykke til ihvertfall =)
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg hadde det på samme måte som deg, da det var to-tre dager hvor det var svært lite aktivitet. (er 23 uker på vei). Ble litt bekymret jeg også, men tenkte som så at det var sikkert den ekstreme varmen som hadde "slått ham litt ut". I morges derimot var det full baluba i magen min, og dette beroliget meg veldig:) Tror det går litt i rykk og napp hvor aktive de er, og i tillegg er det nok avhengig av hvordan de ligger. Men om det går mange dager i strekk hvor du ikke kjenner noe, ville jeg nok bare ha ringt legen for å høre. Men regner med alt er helt tipp topp:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 jeg er 22+2 og kjenner absolutt ingenting i det hele tatt. men jm sa at det var fra uke 28 en skulle kjenner spark daglig. .
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Jeg hadde villet sjekke det. Ikke for å bekymre deg eller noenting, det er sikkert helt bra der inne. Men jeg kjente liv ganske tidlig forrige gang. Rundt uke 15 begynte jeg å kjenne disse bitte små sparkene. Rundt uke 17 avtok de plutselig. Kjente ikke lenger noen tegn til liv, og følte at noe ikke var som det skulle. Sa det med samboer, som sa at jeg måtte dra til legen med en gang. Jeg tenkte at det kanskje bare var falske bekymringer, og bestemte meg til å vente til den ordinære UL. Da fikk vi vite at babyen vår ikke levde lenger.. Den hadde dødd rundt uke 17.. Dette er ikke for å skremme deg. Men jeg vet at denne gangen drar jeg til sykehuset med en gang jeg føler at det er noe galt. Ikke fordi det er noe å gjøre med det uansett, men fordi at da slipper jeg å tenke på at jeg har gått i nesten fire uker med en død baby i magen... Men vær så snill, ikke tro at det er noe galt... Jeg ville bare si det. Hvis du får undersøkt det nå, slipper du å gå rundt å bekymre deg. Det er mye bedre å vite at alt er Ok, enn å gå og lure på om det kanskje er noe galt. Babyen din har det sikkert helt fint, men sjekk det, så får du det mye bedre med deg selv. Masse lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå