Learning to fly Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Skal i begravelse på tirsdag. De to eldste er i barnehagen, babyen kan være hos min søster...Men jeg vil helst ha han med, er 2,5 mnd, han blir jo ofte tørst i denne varmen, og han er ikke vendt til flaske. Det blir bare i kirken. Han er rolig og "enkel" å ha med å gjøre. Hva synes dere? JEg har lyst å ha han med, for da får jeg "slappet" av mere og jeg vet han har det bra. (Min søster kan ikke være med og evt trille utenfor, hun må ha han hos seg, ca 20 minutter fra kirken). Men er det noen som kommer til å reagere på dette, mon tro?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Bare å ta han med synes nå jeg da.. Blir han urolig så kan du jo gå ut..
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Så sant det ikke er helt nær familie du skal i begravelse til, synes jeg ikke det passer å ha med babyer.
smakk Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Så lenge du er rimelig "sikker" på at han er stille og setter deg helt bakerst så du raskt kan gå ut, kan det vel gå. Det kommer vel også litt an på hvor nære dere er den som bisettes. Jeg hadde nok ikke tatt han med, for til og med pludring høres veldig godt i en stille kirke. Det er jo en høytidsstund, og lyder fra han ville kanskje stjålet oppmerksomheten litt..
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Bare ta han med... Jeg hadde med mini i begravelse da hun var 2 mnd og 3 uker. Var og i etterpålag etterpå. Og det gikk greit det. Folk har forståelse for det, når de er så små...
Har byttet nick ! Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Syns det kommer litt ann på hva man tror avdøde hadde syntes om det, og hva den nærmeste familie syns om det. Persoling syns jeg ikke det gjør noe med babyer i begravelser, men der er vi så forskjellige. Ville som tidligere nevnt satt meg bakerst slik at jeg kunne sneket meg ut om han blir urolig.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Ta han med, i verste fall kan du jo sette deg litt langt bak, så kan du jo gi han pupp dersom han blir urolig, og i verste tall gå ut. De setter nok mer pris på at du møter med baby, dersom alternativet blir å ikke komme...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Ta han med du.. så kan du heller sette deg ytterst mot midtgangen helt bak så du bare kan "springe" ut om han blir urolig, så ikke det blir noen forstyrrelse.
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Nær familie - ja Andre - nei. Det er jo ikke sikkert at de liker det og det bør man absolutt ta hensyn til i en sånn stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå