Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Nå ser det ut til å begynne å likne noe. De siste nettene har hun sovet i gjennomsnitt 9 timer i strekk. Men natt til i dag ble det faktisk 10 timer så da slapp vi mating. Stod rett opp og startet dagen. Fantastisk deilig må jeg si. I tillegg var det hennes første natt på eget rom og det gikk veldig bra må jeg si. Håper det fortsetter sånn. Må jo selvsagt regne med noen våkenetter osv.. Men det er så godt å se at det endelig kommer litt rutine i tingene.
Bellen^2 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Grattis med ny rekord! Er det ikke deilig å kunne våkne og oppdage at det faktisk er morgen og ikke midt på natta? Det har vært litt mye tulling med rutinenen til Sebastian de siste dagene pga. besøk, navnefest m.m. Heldigvis sover han fortsatt godt om natten, noen ganger sover han rundt men i natt ville han ha pupp kl 05. Tror han blir veldig påvirket av varmen også for nå blir morgenduppen hans gjerne på en til to timer og det er ikke likt han.
Tussi og Maja Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jøss, så bra da! Maja sover også åtte-ni timer i strekk stort sett hver natt. Det er deilig! Men hun våkner gjerne rundt fire-fem om morgenen. Da vil hun ha mat og stå opp. Har prøvd mange ganger å legge henne ned igjen, men hun er ikke trøtt da. Litt kjipt å stå opp kl 04.00 om morgenen, men det er ikke så mye å gjøre med. Hun blir gjerne trett etter et par timer, så da prøver jeg å få meg en liten lur jeg også. Blir litt merkelig døgnrytme. Jeg legger meg gjerne rundt kl 22.00 for tiden:-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Hmm ja men her er hun ikke i seng før rundt ti. Så det er vel derfor hun sover til rundt 8 om morgenen. Hadde hun lagt seg rundt 8 så måtte vi nok vært oppe og gitt mat om natta. Hun holdt samme rutinen i natt og jeg må jo si at sammenhengende nattesøvn er så deilig da... Men må jo bare regne med at det kommer flere våkenetter osv. I morgen er det vaksine tid. Så da får vi se hvordan det blir da.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Grattis, det er flotte greier! Her hjalp det faktisk å ha henne på eget rom, tror hun ikke blir så forstyrret av oss selv om vi prøver å liste oss inn. Nå er jeg innom henne en gang før jeg legger meg for å legge over henne teppet, og da sover hun godt. Nå sover hun ca kl 20:30 - 07:00, så vi nærmer oss det vi vil. Lykke til med vaksine. Her gikk det så bra, ingenting å grue seg til i det hele tatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå