Har byttet nick ! Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Glemmer stadig vekk å ta dem, og nå oppdaga jeg at jeg har glemt å ta dem både fredag og lørdag! Men sjansen er vel liten for at jeg er gravid, siden jeg begynte å blø i går (vet ikke om det er mens da, for den har ikke kommet ordentlig i gang etter fødsel!) Noen som har en god regel slik at man ALLTID husker den dumme pilla?!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hva om du brukte mobilen som alarm da du skal ta den? Det er som regel sånn gjentagende alarm på den som du kan stille inn slik at den ringer hver dag til det samme tidspunkt:))
Blomsterenglene Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Sett på en alarm på telefon eller noe.. Det har jeg..
Circe Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har p pillene mine i tannglasset ved siden av tannbørsten. Pusser jo alltid tennene før jeg legger meg, og tar de samtidig
Har byttet nick ! Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 det var jo ide da! At jeg ikke har tenkt på det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå