currrly Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Kommer til å være litt på sjøen i sommer, ta en skjærgårdsjeep ut til holmer etc.. Hva gjør man da med babyen, hun er 4 måneder nå! HVor får man event. kjøpt redningsvest? Har de til så små?
Har byttet nick ! Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Ja du MÅ ha redningsvest til henne! Tenk om dere kantrer eller noe! De har til så små på europris, sportshuset, clas olhson, g-sport osv. Spiller ingen rolle hvor du kjøper de, alle som selges i norge skal være godkjent. Pass på at du kjøper redningsvest, ikke flytevest. Personlig syns jeg den med tredelt krage er best. Det bør være en hempe bak slik at hun blir lettere å hente opp om hun faller i sjøen. Det må også være en stropp mellom beina, slik at hun ikke "faller ut" av redningsvesten. Du får leid på mange brannstasjoner, tror det koster 50kr for en uke! Kos dere ved sjøen =)
snartmammapåny Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 ja de må ha vest. Eller kan de drukne om de faller i vannet, båten kan kantre ol. vester leies ut hos forsikringsselskap og på enkelte brannstasjoner har jeg hørt.
currrly Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2007 Ja, må jo ha redningsvest, hadde ikke turt å vært i båten uten! Men da vet jeg iallefall hvor jeg får kjøpt Takk takk
hæppi;) Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 På XXL har de Helly-Hansen sin som er blitt funnet Best-in-test av EU. Vi kjøpte til vår lille på Alnabru i går. De koster litt mer, men det er verdt det. Noen av vestene i testen ble regelrett slaktet i forhold til sikkerhet, så det lønner seg ikke å kjøpe hva som helst.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Helt enig med deg om at ein må være kritisk til kva ein kjøper.. Mange vester snur seg for tregt.. sjølv om det er innenfor det som er lov så bruker dei likevel så lang tid at ein baby rekker og drukne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå