Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hun sitter bak murene fordi det hun har gjort.Om hun nekter å spise og sove er jo det opptil henne. På tide den dama lærer at handlingene hennes får litt konsekvenser. Sikkert aldri vært vant med det hjemmefra. Klarer bare ikke synes synd på henne når jeg ser bilder der hun hyler fordi hun må sone straffen sin. Kankjse 20 dager bak murene kan gjøre henne litt godt.
snowstorm73 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Det er jo bare rett at hun sitter, akkurat som alle andre som er dømt for sine gjærninger. Kanskje hun blir mer moden av det, må jo være en skikkelig dritunge når hun roper etter mamma i rettssalen.
*Rutletutt* Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Enig med deg, mamma25! Hun hadde vel trodd hun skulle slippe unna siden hun er den hun er....men fikk vel litt noia da hun skjønte det ikke gikk, he he;o)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Og en annen ting. De sier hun ikke har helse til det? Men hun har helse nok til å drive et jetset liv, med fyll og fanteri hver uke? Jaddaaa...
It's all about me Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Finnes ikke synd på henne i det hele tatt. Ikke fordi hun er Paris og rik, men fordi hun har gjort noe dumt og må betale for det som alle andre.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Skriver under på den. Er så enig så enig! Teit jentunge spør du meg..
Honningmelon Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er synd på henne. Hun slapp liksom ut fordi hun hadde et sammenbrudd, og nektet å spise. Men, som en av advokatene (eller hvem det var) så, så er det mennesker i fengsel med både aids, kreft og alvorlige hjerteproblemer. Hun har bare godt av det.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Signerer dere alle jeg =) Ikke synd på ho for fem flate øre!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 Nei du, den bortskjemte jentungen finnes det ikke synd på. Synes det er så bra at dommeren puttet henne i buret igjen, og ikke lot henne være hjemme i husarrest. Når man gjør noe galt, begår et lovbrudd så må man jo ta med i beregningen at man kan bli tatt, og da må man jo også være klar over følgene.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #12 Skrevet 10. juni 2007 Enig jeg, har enn gjort noe galt skal enn også få straff for det.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. juni 2007 #13 Skrevet 10. juni 2007 Tror hun bare har godt av det.. Hun må lære at det er ikke alt man kan kjøpe seg ut av og at reglene gjelder alle.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 10. juni 2007 #14 Skrevet 10. juni 2007 det som er synd på henne er at hun først nå må lære at ikke alt handler om henne, og at hun ikke kan gjøre som hun vil uten å få konsekvenser. men det var jammen på tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå