Holly❄️ Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Gutten min har alt for mange leker, noe som fører til et evig rot og utakknemlighet. Skal samle sammen i allefall 2/4 av lekene, men hvem tar i mot slikt?
Circe Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Har vurdert det samme selv. Men jeg tenkte også på barneavdelingen på sykehuset jeg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 sykehus og/eller åpen barnehage... flott at du gir bort lekene til noen som trenger de mer enn han:o)
Holly❄️ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2007 ja, han har fått mer enn nok.. Og det er mest gutteleker, så minstejenta bryr seg ikke så mye.. hun syns det er mye mer morro og leke med en gammel utslitt mobiltelefon;) hehe... Blir liksom slik at halvparten av lekene ligger urørte, og så blir enkelte for ødelagte siden han ikke bryr seg så mye om dem... har jo så mange likevel:P
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 hehe..kjenner jo igrunnen til det..han frottser i leker, men han har liksom et par yndlingsting..men lekene vil jeg ha i hus, for vi har så ofte besøk av barn at det er greit å ha det liggende:o) tenkte på asylmotak også kanskje... der er det sikkert noe småttiser som kunne trengt noen leker mens de venter:o)
pøber´n & je Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har planer om å gi til krisesentre jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå