Gå til innhold

Er det mulig..... Dritt lege!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen på fredag morgen. Han sa han ALLTID hører fosterlyd fra uke 11 med maskinen sin... Vel, jeg var da 13,4 og han brukte 20 min på å IKKE finne den....

Så sa han "Ja, her må du regne med at det ikke er liv"...

Etter å ha hatt dødfødsel i uke 19 tidligere er jeg jo ekstra bekymret for sånt, og tenkte at det var gått galt...

Så rett på sykehuset og der sa de at det var full aktivitet i magen og en frisk liten krabat!

Skjønner at legen ikke kan finne lyden bestandig... Men å si at man ALLTID gjør det og så si at det nok ikke er liv.....................

Arg altså. Fikk skremt meg skikkelig der!

Men men! Det endte jo bra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi shitt, den var drøy ja!!! det er jo mulig å sende inn klage på ham, for dette var en ganske kraftig antakelse som er utrolig skremmende!

Jeg fikk beskjed fra legen min da jeg var på første kontroll at hun ikke ville lytte etter fosterlyd, for at for det tok det som regel lang tid å finne den så tidlig, og i mange tilfeller fant de den ikke og det var unødvendig å skape frykt basert på hjertelyd. jeg var 12+3 når jeg hadde første kontroll..

hadde absolutt ikke klart å stole på denne legen du har igjen, om han hadde sagt noe sånt til meg...

Skrevet

Er det mulig!!!!??? Huff, så ekkelt det måtte ha vært!

Bytt lege med det samme, det ville jeg ha gjort!!

Jeg var hos jordmor da jeg var akkurat 16uker på vei, å hun brukte lang tid på å forsikre meg om at det ikke var sikkert vi kunne høre fosterlyden enda. Før hun satte "mikrofonen" til magen min.

Hun fant den heldigvis med engang, så slapp den bekymringen.

Bra å høre at alt var bra, tiltross for idiot legen din :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...