Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 En venninne av meg var på Ikea forrige uke,der var hun vitne til noe som hun ikke klarer å glemme. Det var en far som prestert å holde fast sin lille baby (ikke eldre enn 3 uker ifølge min venn) nedi i vogna og si "kan du aldri klare å holde kjeft din lille fi**e unge!!!!" (**=to t) Hun sier hun fortsatt tenker mye på det og skulle ønske hun klart å åpne kjeften sin å skrike ut over hele Ikea hva hun mente om denne faren. Hva får folk til si slike ting til sin lille baby??? Blir så sinna når jeg tenker på det!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hærregud da,han kunne jo ikke være riktig god!!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 oi dæven tror neppe jeg hadde klart å holde kjeft der gitt...
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Forferdelig ting å si men det kan jo hende pappaen var utslitt. Kankje babyen hadde kolikk eller noe? Man vet jo aldri. Er jo ikke alltid man mener det man sier.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Jeg driter fullstendig i om den pappa`n var utslitt!!!!! Sånn sier man bare ikke uansett hvor sliten og lei man er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå