Gå til innhold

menssmerter-aktig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som kjenner det sånn?

har nå 18 dager til termin, og går med noe som minner fælt om "mensmurringer" nederst i magen nesten hele tida..

ikke direkte vondt, bare sånn jevnt ubehag...

har blitt litt gåen i magen de siste dagene, så kan jo ha noe med det å gjøre, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle fått diare-lignende symptomer annet enn at kroppen forbereder seg til fødsel nå?

ingen andre i huset er iallefall syke, og jeg spiser normalt.

hihi, en leter vel etter tegn, er så sliten i varmen nå, tenker at "hvordan i huleste skal jeg orke en fødsel" samtidig som det hadde vært utrolig godt å få det overstått nå... hehe

men altså, flere somhar slike menssmerte-aktige ting, eller som kjenner det igjen fra tidligere?

Er litt slitsomt, for det resulterer i at jeg flyr enda oftere på do, i håp om at det skal hjelpe.. hihi

dofantomet, det er meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Skjønner hav du mener...sa til veninna mi at jeg føler meg "sliten i magen"...hun synes det hørtes rart ut ;)

Hihi....men vi er begge trøtte og leie nå, og veeeldig fødeklar, og hver minste ting føles ut som et tegn at noe kanskje er på gang....men det er egentlig bare selvtortur og holde på sånt...jeg prøver og la vær og ikke tenke mer på fødsel, har jo holdt på sånt i mange mnd....sliitsomt!!

Har selv termin om 11 dager, så vi er ganske likt.

Håper vi sniker litt i køen ;)

(sist snek jeg 20 dagr, men ser ikke ut som det denne gangen...)

Lykke til!! =)))

Skrevet

Jeg kjenner meg fullt og helt igjen i det du sier! Skikkelig menssmerter og murringer på siden, også diarefølelse i tillegg, så må bare løpe på do..Har termin samme dag som deg(?)28 juni, så det er vel kroppen som forbereder seg. Har hatt det slik en stund jeg, men det ser ikke ut til at det blir noen fødsel ved det første her iallfall..Sukk, vi får bare holde ut i denne evige varmen!

Skrevet

Såg ei på skravle igår som hadde blitt forklart av jordmor, at diare før fødsel

kom av at kroppen renser seg før fødsel.

Med de symptomene og såpass mye menssmerter, høres det for meg ut som det kanskje ikke er lenge igjen før babyen kommer. Krysser fingrene for deg :) Klem.

Skrevet

Jeg snakket med min jm på onsdag om disse menssmertene.. jeg har hatt det i ca 2-3 uker nå... er 34+1 i dag... hun sa det var helt vanlig og at det ville fortsette i ukene fremover... jeg er også sånn sliten i magen som dere beskriver, men er jo ikke akkurat fødeklar jeg da ;)

får håpe det skjer noe for dere snart da... diare er jo et regn.. renselse før fødsel ja som Pusi sier... det lærte jeg på kurs.. hehehe ;o)

Skrevet

Har det på samme måten... I hele går kveld og i dag morges har eg løpt på do. Til vanlig har eg jo så å si hatt forstoppelse....Og så begynnte det å murre litt i ryggen, men det har gitt seg nå:( Har bare 19 dager igjen eg:)

Håååååper at noe så smått e på gang...lei nå ja *sukk*

Skrevet

Har hatt det akkurat sånn sidan eg vart fødeklar - ikkje diare (men veldig "mjuk" avføring) og masse mensmurringar. Men det har jo ikkje skjedd noko enno. Eg hadde sånn følelsen av at eg kom til å føde før termin, men det ser mørkare og mørkare ut...

Og det blir verre når ein har mensmurringar som verkeleg gjer vondt, det byrjar dra bak rundt halebeinet og kynnarane kjem 5 min mellom, også forsvinn det berre. Veldig demotiverande! Men ALT er jo teikn på at ting modnast og gjer seg klar for fødsel, og kvar dag som går er jo ein dag nærare å ha baby utanfor magen!! :)

Skrevet

jepp!

uansett er det jo ikke lenge igjen, sånn i det store og det hele..

altså, etter to uker over vurderer de jo igangsetting..

og som noen sier over her.. en leter jo helst etter tegn over alt da.. selv om en prøver å la være..

men jeg er så lei nå. på vekstestimering hadde den LILLE jenta mi blitt fryktelig stor, så jeg syns ikke hun trenger bli noe større.. hehe

vil ikke føde kjempebaby, jeg vil ha passe baby, NÅÅ..

jaja. *smøre seg med tålmodighet og prøve å finne på andre ting å tenke på*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...