Gå til innhold

NABOER hva gjør man med de......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente i nabohuset som kom her kl 2115 i går kveld og spurte etter arvingene her i huset, da hadde de lagt seg.... så jeg bare sa at nå var det natta for små barn! Nå kom hun jaggu i meg igjen, kl 0905 vi har nettopp våkna og ikke spist frokost engang.

Bør ikke foreldrene si at det er for sent/tidlig og gå til andre og ringepå??

Hadde dere gitt beskjed til foreldrene at de får holde styr på datteren eller ikke ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt til jenta at her i huset ville vi bare ha besøk mellom kl 11-18 f.eks. Ikke værre enn det.

Skrevet

*spiser de til frokost* hehe neida tror nok jeg hadde sagt som hu over her, at vi ville ha besøk mellom sånn og sånn klokkelsett....

Skrevet

når jeg var liten fikk ikke vi gå til naboer før klokken var 10 om morgenen....

Skrevet

10 om morgenen er en fin tid:)

Vi har en nabogutt som kommer i 6tida hver lørdagsmorgen... står opp og ordner seg selv, mens foreldrene bare sover....

Ei helg gikk min bortover dit kl 10 og spurte om denne gutten ble med ut, og da var det stemora i huset som kom og åpnet, og min ble kjeftet huden full fordi han vekket dem så tidlig på en lørdag...:S Snakk om å være lite informert om sitt eget barn...

Men, jeg pleier å si til mine barn når de går ut at det er for tidlig å ringe på hos noen enda dersom de går ut tidlig på morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...