Gå til innhold

Brun utflod/slimpropp..? (Kanskje litt ekkelt..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg var hos jm på torsdag har utfloden, eller hva jeg skal kalle det, forandra seg...

Jeg ble strippa på torsdag, og som venta kom det litt blod i truseinnlegget utover dagen. Om kvelden gikk slimproppen, først kom den med en del gammelt blod, som jeg regner med skyldes at jeg ble strippet. Etter at jeg hadde tørka det bort, kom det jeg kjenner igjen fra da jeg fikk jentene, slimpropp med vanlig blodblandet slim. Jeg gikk da ut fra at slimproppen(e) var gått... Men det har både i går natt og i natt kommet en lignenden slimpropp som den aller første, som var brun... Dagene imellom har jeg hatt lite med vanlig utflod, men det som har kommet har vært lys på farge, ikke brun.... Hvorfor er disse "slimproppene" brune, og ikke den andre utfloden...? Det kan jo ikke være rester etter jm når det kun kommer om natta, og ikke om dagen...? Noen som vet? Hva er dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingem som har vært borti dette?

Skrevet

har ikke vært borti, men har hørt at slimproppen kan gå i flere omganger, på en måte.

også at "rester" etter stripping kan ligge i skjeden i flere dager, brun utflod er jo ofte tegn på gammelt blod, sånn at det har ligget noen dager..

Skrevet

Jeg ble også strippet på torsdag. Fikk etterpå friskt blod de to påfølgende dagene fikk jeg blodblanda slim det meste kom om natta. Men har også hatt vanlig slim litt gult på fargen etterpå.

Synes det kommer veldig mye slim fortiden. Da spesielt om morgenen.

Skrevet

Takk for svar. Hm... Det er greit å høre at det er andre som opplever det samme som en... Da er det nok ikke noe å lure på... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...