Gå til innhold

Reiser til føden =( gruer meg sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HUff.. har vært MYE besøk hos føden i det siste.. var der sist søndag pga. SINNSYKE smerter i rygg.. de stoppet når jeg var der.. og de fant ingenting.. var der igjen mandag, ettersom jeg kjente NULL liv fra den lille etter besøket dagen før.. så jeg var livredd.....

Fant fort hjertelyd, og tror du ikke den lille ble helt propell når jeg fikk satt på ctg.. heh. Vi pusta lettet ut da.. etter det var det normalt med liv igjen....

Men den siste uka, har disse ryggsmertene komt litt og litt.. men fredag, så kom de og gikk HELE dagen.. noe de aldri har gjort før.. var så vondt... så da ringte jeg føden, og de ville ha meg inn.. Jeg sa at jeg trodde ikke det var rier, så jeg håpet de kunne sjekke meg noe mer enn bare det ctg apperatet.. for disse smertene kom og gikk sånn, uten regelmessighet.. så det var typisk at de gikk bort, idet jeg låg på den benken.. Men ctg ble tatt, helt fin. Men jeg fikk snakke med en lege etterpå!

Han begynnte å kjenne på meg, og påsto at det var nok bekkensmerter eller noe.. Noe muskulært.. At det var muskulært var jeg nokså enig i at det kunne være, men bekkenløsningsmerter, var dette ikke.. Han klemte meg hardt nede med venusberget, med begge hendene,... FYYY FAEN så vondt. Men jeg sa at dette var ikke de samme smertene.. Så han tok ul, og jepp der var svaret... En forstørret nyre!!

Endelig fant de ut hva det var.. Nyra var 2 cm.. grensa var 1.. men han fikk ikke tak i spesialisten som kunne dette, så det rådet jeg fikk var å prøve å legge meg på venstre side eller i "doggy style" når denne smerten kom, for å få vekk trykket fra nyren.. Og evt. ta paracet..

Ringe igjen på mandag.. Men måtte ringe i helgen viss det forsatte like vondt.. Og om jeg fikk feber...

Jeg tenkte jeg skulle holde ut til mandag.. føler meg så hysterisk.. vært der så mange dager nå, på så kort tid.. =( Men idag ringte jeg.. nå orker jeg ikke disse smertene lenger.. har gått i hele helgen med disse.. Vi skulle ut for å leige film og handle igår, måtte bare sette/legge meg i bilen igjen, og låg å vrei meg hele turen.. =( Gikk og la meg i går i ... 9-10 tiden, og har ligget med smerter i hele natt.. av og på.. men var ikke lange stunden jeg fikk sove imellom:(

Da jeg våknet i dag for å gå å tisse,kjente jeg ingenting.. Men så fort beina var ute av senga, måtte jeg nesten skrike! Huff.. det er så vondt:( så ringte føden.. og hun mente jeg skulle komme inn idag..

Nå håper jeg de kan gjøre noe.. vil ikke gå rundt slik helt til august:( Legen sa dette uansett gikk vekk etter fødsel, men ikke pokker om jeg vil gå med dette lenger!!! =( Han sa hvis jeg fikk feber, som var første tegn på betennelse.. så kom de til å stikke en nål igjennomryggen min... og tømme nyren?? eller noe sånn rart.. AUU???? Minte om epidural sa han... hjelp...

Noen som har gjort dette??? =( Men .. jeg tar heller en nål igjennom ryggen og blir kvitt dette, enn å gå rundt slik.. For så vondt som dette er, har jeg aldri i mitt liv hatt før:(

Huff ble et langt syte innlegg dette:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da jente dette var mye.føler med deg og lykke til med alt nå.

Skrevet

Takk skal du ha..

Skrevet

Huff og huff....stakkars deg :(( Føler virkelig med deg, hørtes ikke gøy ut i det hele tatt!!

Men èn ting skal du ha.....du er kjeeempe flink som gjør noe med det, reiser til føden og alt når du aner ugler i mosen, eller du er beskymret!!

Mange som er flaue og usikre, men det er ALLTID bedre å være sikker!!

Better safe than sorry pga du var flau å ringe....igjen...!

Flink jente ;) hihi :)))))

Skrevet

Takk.. ja jeg er glad jeg ringte igjen.. gikk jo rundt her å visste null om hvorfor jeg fikk disse smertene.. og smertene er jo såpass vonde, at det er ikke normalt... følte iallefall jeg.. Og det fikk jeg jo svar på!

Skal inn å vekke gubben nå, så skal vi reise inn....

HUff.. gruer meg..!!!

Skrevet

Skjønner du gruer deg......men tenk du skal reise en plass nå der de kan hjelpe.....oddsene for du blir bedre er større nå, og kanskje du kan få noe for smertene dine, kan ikke være godt å gå sånt så mye lengre !

Masse lykke til :)!!

Skrevet

oioioi, men jammen bra du har stått på ditt, så de fant ut hva det var! du er jo ikke hysterisk, du har jo ordentlig vondt!

Har en bror som jevnlig tømmer noen sånne kjertler som væsker seg under armene. er jo ikke helt det samme, men han sier at det er veldig godt å få det gjort, fordi smertene blir så store når det blir betent/hovent.

Blir vel sånn med en nyre også. at det er vondt, men sammenlignet med det du går igjennom nå, så er det ikke såå verst i det lange løp, lissom. kanskje får du vel noe smertestillende også?

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har akkuratt samme problemet.. fikk det i uke 19 og er inne og oppererer/legger inn et rør vær tredje uke, etter jeg fikk dette røret gikk smertene så og si bort.. og jeg kan være hjemme, lå på sykehus i en uke først pgr av smertene... kjempe vondt føler virkelig med deg

God bedring og håper det ordner seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...