Gå til innhold

vålerenga12_&_Daniel

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er det slik at du ikke får lasta ned msn på den data'n du er på nå? Gikk det heller ikke an å bruke web-msn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jepp, det er slik!

Får ikke lasta ned fordi maskina er for gammel.

Det er imac og de msn-versjonene som ligger ute nå er for nytt ifh til hva maskina er.

Kan ikke bruke web-msn heller.

Da låser maskina seg og må ta omstart!:(

Menmen, om to uker..

Om TO UKER er det løst! ;) Med en helt NY maskin..!:P

Skrevet

Oi...vet ikke åssen jeg hadde klart meg uten msn så lenge! Men skjønner at nedtellinga til ny maskin allerede er igang, og det blir sikkert supert når den kommer!:-)

Skrevet

Hehe, jeg har ikke hatt msn siden 17.april 2006!!!!!!!!!!!

Bare sånn innimellom når jeg låner maskina til broren min i 2-3min..

savner det såå gæli! ;) hehe

Blir godt å være pålogga "hele" døgnet igjen! ;D

Skrevet

OVER ETT ÅR!!!!!!!

Hærregud ass...jeg var uten msn i fjor vår da jeg bodde på hybel. Det var ille!:-/ (Men nå var det jo mange faktorer inni bildet som gjorde ting jævlig, men tror jeg hadde hatt det bedre da med msn...lett å være etterpåklok!)

Men akkurat i natt var det ingen å snakke med da...folk pleier å sove om natta...må få meg noen msn-venner i Australia!:P

Skrevet

Ehh, ja. Folk pleier å sove om natta...

Mamma skulle være snill me meg hu, hu tenkte at siden Daniel var så urolig natta før, så tok hun opp Daniel klokka 09 igår morgen.

Og hvordan skal jeg våkne da?

Vekkerklokka mi ER Daniel..!;)

Mamma ga han mat og gikk tur me han. De kom hjem klokka 1500, og jeg våknet 1400.

Så jeg sitter oppe for å snu om døgnet. Må ta tak i det me engang, hvis ikke blir jeg sååå slapp om morgenen. Jeg elsker jo å sove lenge om morgenen.. hehe

Tenkte å vekke Daniel om få strakser, så kan han være våken til 1000.

Legger meg me han da, åsså sover vi i to-tre timer.

Så får han være våken til kvelden kommer åsså må jeg legge meg rundt 20-21 ikveld..

;)

hehe

Skrevet

Jeg hadde jo også planer om å snu døgnet...hadde det ikke vært for at jeg blei kvalm, så hadde det jo gått!:-/

Skulle ønske jeg hadde noe kontroll over søvnen min, men det blir jo til at jeg ikke får sove når jeg har lyst til det, og så sovner jeg i stedet når det ikke passer seg, og nå som jeg er gravid og det er varmt ute er jo søvnbehovet mye større enn til vanlig, men siden jeg ikke får sovne så får jeg ikke sovet nok. Så sover heller ikke snulla like bra som før pga gipsen, så jeg tar stellet om natta. Men i natt våkna hun ikke, så hadde jeg ikke stått opp for å spise så hadde jeg fått minst 12 timer med søvn!!!

Håper planen fungerer da!:-) Skal dere noe spesielt i dag?

Skrevet

Åh, varmen og det å gå gravid ja..

Er du langt på vei nå?

:)

12timer me søvn..!

Ahh, det skal jeg få om MIN plan funker! :D

hihi

Vi skal nok ikke noe spesielt. Skal male verandaen da! :)

Ellers blir det å sløve, siden jeg kommer til å være ganske trøtt etter den lille duppen jeg får senere idag..

;)

hehe, men får da en GOD natts søvn når kvelden faller på, om 15timer..!;) hehe

Skrevet

Er i uke 26 nå, så det er jo ikke så lenge igjen egentlig...3,5 mnd bare!

Jeg tåler ikke varme...jeg "kollapser" nesten i 23 grader, så når det er liksom 30 her i Oslo er det ikke rart at jeg er helt zombie,- er jo fra Island, og sånn er det ikke der. F.eks. er det bare 10 grader i Reykjavík for tida...*misunne*. Blæh...nå kommer sola opp her!:-/ Så finner jeg jo ingen grei liggestilling pga bekkenet, så får ikke sovet så godt, menmen.

Snulla våkna nå nettopp, så blir i alle fall ingen søvn på meg de neste timene heller...får bare spise mer brownies da!:P

Å male verandaer er gøy forresten!:-)

Skrevet

Oioi, så langt ja! :)

10grader i Reykjavik?!? Det er kaldt da!!! ;) hehe

Det er for varmt her nå, men.. Det har vært for kaldt i vinter åsså da..

Uff, at det aldri kan bli en mellomtemp..!!

;)

bekken og gravid.. Vet åssen du har det!! :(

Uff..

Hehe, spis og kos deg! ;)

Ja, det er faktisk det! :)

Er en jobb som ikke er morsom, men heller ikke kjedelig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...