Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 listet meg opp for den vanlige første do turen min og inn vei på badet så "boblet" dset liksom... kommer på WC litt blod/slim i truseinnlegg og når jeg tørker meg... er vannet gått nå liksom??? herregud, føler meg som den 1.gangs fødenede akk nå jo... ) vannet gikk aldri med snuppa, startet med riier... skal jeg tørre slippe "hjubelen" løs her tro!??? 5 dag på overtid...
Potetstappe Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Er 1.gangs jeg da, så aner ikke. Men etter hva jeg har lest og hørt, så høres det ut som om det er noe på gang! Masse lykke til.-)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg hadde kommet til og ringt føden nå og spurt jeg............=)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2007 ELLER et det "bare" den berømmelige slimproppen som gikk tro!??? ringe til vakthavende JM tenker jeg etter en liten stund... nærmeste sykehus er 2-2,5 time unna... :o/
Potetstappe Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Tør du å vente da, siden det er så langt mener jeg.... Kan du ikke ringe da, så får vi litt å prate om her inne nå som alle har lagt seg... Hehe
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Slik du beskriver det så tolker jeg det som om at slimproppen er gåttt! Hvis vannet går, vil du merke det som om du rett og slett tisser på deg, men at du ikke greier å stoppe strålen, slik som man kan gjøre da man tisser. Lykke til!!
Nina76. Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Ingen av delene tror jeg. Går vannet tar du ikke feil. Da kommer det en stor liter på en gang, og det føles som om det er 10 liter. Noen ganger går vannet bare litt og litt, men du er ikke i tvil da heller. Da "tisser du på deg" litt hele tiden, og du klarer ikke hindre det. Ta på deg et bind og gå med det en times tid. Dersom du lekker forstervann vil bindet bli vått (ikke bare litt slimete). Men jeg tror du kan juble litt alikavell. Blod så sent (det er friskt ja?) betyr ofte at ting begynner å modnes, og da er det ikke langt igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå