Tineh Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er her, myser innom innimellom litt mysing på andre sider. Sikkert ingen som husker neg uansett, tror det må være nesten 18 mnd ca siden jeg var her sist. Glemte av hele siden før jeg tilfeldig ramla inn her nå igjen.. Jaja, fullstendig unyttig og usaklig info for dere antar jeg, når jeg tenker meg litt om..hehe Hva trenger du tips ang da? Med litt flaks så har jeg kanskje et gjemt langt baki her en plass..
Babyfacepsycho Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2007 Noen av dere som har lyst og komme med tips til meg? Hvilken sang forbinder dere med dåp? Nyfødt jente baby? Trenger inspirasjon til et prosjekt her. =)
Twig Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Oj den var hard.. har ingen sangrelasjoner til dåp.. men hva med baby mine med Allison Krauss?
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 jeg er her=) men hakke peil på det du spør om=)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Kunne ha svart på det, men jeg er døv og har ingen anelse..
Tineh Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 Da lykkeliten kom til verden, ble alle himlens stjener tent osv...det er det først som detter ned i huet mitt, og goså den sangen som detter tyngst.. men kankje ikke helt noe sånt du tenker på?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. juni 2007 #14 Skrevet 10. juni 2007 Jeg.. et lite minutt til ihvertfall. så er det natta.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. juni 2007 #15 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er her, men kan ingen norske sanger.
Dailis Skrevet 10. juni 2007 #17 Skrevet 10. juni 2007 Er her bittelitt. "fyllt av glede" er en fantastisk dåpssalme. Jeg tror den heter fyllt av glede i alle fall. Brukes ikke her lengre i dåp, men de siste to gangene har jeg bedt presten om akkurat den salmen, og fått det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå