Gå til innhold

gutter altså, eller mannfolk....*arg*

Anbefalte innlegg

Skrevet

min har vært på blåtur i hele dag, noe som visstnok har vært tragisk opplegg....men for det første var han møkkings før kl 18 i dag og nå for det andre så surrer han i arna en plass og aner ikke hvor han er, ber meg om å skaffe taxi....er det virkelig mulig?

er rimelig oppgitt nå ja, hadde han bare holdt seg med folka, men neida han ville hjem så da gikk han istedenfor å ringe etter taxi der han var....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, når alkoholen går inn, går vettet ut.... ;)

Skrevet

Ooops da, ikke lett å være full og mann samtidig:-S

Min er ikke edru han heller, om det er noen trøst.. he he:o)

Skrevet

hehe ja sier noe der....

hihi Tonje litt trøst var det nå, men han er sikkert ikke på en ukjent plass og suller aleine heller...bah enkelte ganger sku han hatt en omgang med juling....og dette er en av de...

Skrevet

Hoffamei:-\ Får du bedt ham å se etter noe gatenavn der da? Så får heller du ringe drosje for ham??

Trøsten er jo at hevnen kommer i morgen med skallebank i +30 grader, hihihi!

Min suller nok, men heldigvis bor vi i byen så han slipper knote med taxi..:o))

Skrevet

han finner ingen gatenavn..hehe og vi bor på andre siden av byen bokstaveligtalt.....hehehe ja hevnen er søt, spes siden småen kommer til å plage vettet av ham;o)

Skrevet

Ski og staver da, den var verre!!! Må nesten ringe politiet da så de kan se hvor han befinner seg på nødtelefonen, om det er skikkelig krise mener jeg!

Huff....

Skrevet

la det gå et par timer til før jeg sku gjøre noe sånt...*tror jeg*han må jo finne et gatenavn på veien, eller et menneske som kan si hvor han er? eller*sukke*

Skrevet

Ja, eller om han er stødig nok til å lese på en postkasse eller noe.. Huffa, håper du får ham vel hjem uten noen drastiske tiltak da!

Skrevet

takker=) han skal jaggu få et spark bak iaff, ingen tvil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...