Gå til innhold

Han bare stakk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her satt vi da, jeg og min samboer, og vår febersyke datter... Så stakk en kamerat innom.

Samboer utbryter med ett: "Da stikker vi og ser om det er noe liv hos xxx! Han har fest i dag."

Ikke noe: "Er det greit for deg om..." eller liknende, bare et "jeg går".

Han har ikke mobilen med, klokka er over midnatt og ikke noe tegn til ham. Han skulle gjerne fått lov til å dra, men hadde jeg gjort det samme, så hadde jeg aldri blitt tilgitt.

Noen med like greie menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hakke noe mann jeg.

så min gjør ikke sån :P

men det er vel ikke nødvenig at dere begge ser på at hun sover?

Skrevet

For en kjiping!!!

Spis godteri og spytt han i ansiktet imorgen!

Skrevet

Da hadde jeg rett og slett blitt furtesur.

Skrevet

Næh sånt menger jeg meg ikke med =)

Skrevet

Han må stå opp med ungen som straff og lage deg den beste frokosten du noensinne har sett maken til!

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Kul fyr.

Skrevet

Hun sover ikke nei... Hun klager og griner og får feberkramper og verre til. Jeg avlyste venninnekveld, for at han skulle slippe å være alene med henne i tilfelle hun ble verre. Drittsekk! Vil ha en ny mann jeg.

Skrevet

Nei, men vi har en kamerat som gjør slik og gubben ble mer sjokka enn meg når han sa det da vi reiste fra de her om dagen.

Gubben er mer hjemmekjær enn meg, selv om jeg trodde ikke det var mulig.

Skrevet

Oj. Han der får du bare kurere, en gang for alle. Aliér deg med to-tre venninner, be dem komme innom og hente deg, så gjør du akkurat det samme. Prøver han å protestere, så ta fighten der og da, og ikke gi deg, går han fra ungen, kan du gjøre det samme ved neste korsvei.

Skrevet

Det der var kjipt. Han viste deg en av mannekjønnets verste sider, han var egosentrisk og/eller tankeløs. Han kunne godt ha spurt deg først, om så bare for å vise hensyn! Her hadde mannen fått så øra flagret, men det er heldigvis ikke noe tema for oss. Han spør alltid om han får lov til saker og tin. Ikke fordi jeg bestemmer (mange ganger må jeg le litt og si at han trenger da ikke å spørre), men fordi han selv mener det er på sin plass å høre hva jeg mener om saken. Man forlater tross alt den andre med alt ansvaret med en gang man går ut døra.

Skrevet

...får feberkramper og verre til....

Yeah right. Særlig du hadde sitti her da.

Nei slutt å klag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...