Gå til innhold

Noen som har fått barselgruppe enda?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Noen som har fått baselgruppe enda?

Funker det fint?

Tror det blir treff før sommerferien på oss.

Blir hyggelig sånn når ting begynner å falle på plass.

Knåtten er 4uker idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i barselgruppe nå. Veldig koselig! Vi har hatt to treff nå,første gang på helsestasjonen og en gang på kafe. Ble enige om å møtes for å trille

tur og ha det sosialt. Vi er 8 stykker tilsammen og alle i ammetåke....ikke lett å huske navn;-)

Bolla ble 7 uker på fredag. Tiden går egentlig utrolig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 1 treff, og skal ha 1 til om ca. 1 uke. Begge på helsestasjonen. Vi er bare 5 personer, og alle bor langt unna meg, så tror ikke det blir noen som jeg kommer til å ha kontakt med utenom, og som blir trillekamerater. Litt synd, for det er hyggelig å gå tur med flere. Men, greit å ha noen å utveksle erfaringer med og som har babyer som er født samtidig. Men, der synes jeg det er greit å bruke denne siden også, får masse nyttige svar her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fått barselgruppe av helsestasjonen enda,men vi fra bim treffet holder sammen.d e mix av når trollan e født. min e 2mnd i dag. hurra. sykt kor tida flyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk barselgruppe satt sammen av helsestasjonen da sønnen min bare var 3 uker jeg. Vi har møttes en gang i uken siden det. Kjempekoselig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har min første barselgruppe i neste uke og gleder meg masse til det! Lille nurket blir snart 5 uker, helledussen som tiden flyr!

 

Ozgirl78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...